اينستاگرام چيست؟
اينستاگرام چيست؟
اينستاگرام يك برنامه اشتراك گذاري عكس است كه به كاربران اجازه مي دهد عكس ها و فيلم ها را بگيرند، فيلترها را تنظيم كرده و آنها را منتشر كنند. مطالب را فقط فالوورها يا همه كساني كه از برنامه استفاده مي كنند قابل مشاهده هستند. كاربران ميتوانند عكسها را لايك كرده و روي آنها نظر بدهند و همچنين آنها را براي افراد ديگر ارسال كنند.
اينستاگرام همچنين داراي يك سيستم پيام رساني شخصي است كه به كاربران امكان مي دهد بدون ارسال عكس با يكديگر ارتباط برقرار كنند و عكس ها را به اشتراك بگذارند. پيام هاي خصوصي را مي توان از نماد ايميل در گوشه سمت راست بالا باز كرد.
كاربران برنامه بايد 13 سال يا بيشتر سن داشته باشند. اين سرويس متعلق به فيس بوك است و معمولاً حساب شما به يكي از فيس بوك پيوند داده مي شود كه سن كاربر را مي توان تأييد كرد. برخي از محتواي برنامه ممكن است براي كودكان و نوجوانان كوچكتر مناسب نباشد. اگر تصميم به فعاليت حرفه اي و بيزينسي داريد ميتوانيد از خدمات irpanel استفاده كنيد.
چه كسي مي تواند عكس هاي من را در اينستاگرام ببيند؟
شما مي توانيد انتخاب كنيد كه نمايه خود را عمومي كنيد و همه به عكس هاي شما دسترسي داشته باشند، يا شخصي و فقط افرادي كه تاييد كرده ايد مي توانند آنها را ببينند. مي توانيد اين تنظيمات را مستقيماً در برنامه تغيير دهيد. براي انجام اين كار، ابتدا "پروفايل" را در گوشه پايين سمت راست انتخاب كنيد. سپس "Options" (كه با 3 نقطه مشخص شده است) را فشار دهيد و در زير "Account" مطمئن شويد كه "Private Account" روي "On" تنظيم شده است. حتي اگر حساب كاربري شما شخصي باشد، اگر عكس هاي اينستاگرام را در فيس بوك به اشتراك بگذاريد، دوستان فيس بوك شما نيز مي توانند عكس را ببينند.
عكس چه چيزي را نشان مي دهد؟
يك عكس منتشر شده در وب چيزهاي زيادي را نشان مي دهد، اما شايد مهمترين چيز موقعيت مكاني شما باشد. در فرآيندي به نام برچسب گذاري جغرافيايي وجود دارد. اين فرآيندي است كه در آن مختصات GPS مكاني كه عكس گرفته شده است در نشريه ذخيره مي شود. به اين ترتيب مردم مي توانند از طريق عكس هايي كه پست مي كنيد، محل زندگي شما، محل تحصيل يا ساير اطلاعات شخصي را پيدا كنند.
چگونه مي توانم مكان اشتراك گذاري مكان من را كنترل كنم؟
مهم است كه مكان دوربين را خاموش نگه داريد. در اكثر دستگاه ها، اين گزينه را مي توان در منوي تنظيمات پيدا كرد. اگر مطمئن نيستيد كه چگونه اين كار را در دستگاه خود انجام دهيد، دستورالعمل هاي موجود در اينترنت را بخوانيد. بهتر است از ويژگي نقشه عكس اينستاگرام استفاده نكنيد، زيرا موقعيت عكسهاي شما را ذخيره ميكند و آن را روي نقشه قرار ميدهد و نشان ميدهد كه كجا زمان خود را سپري ميكنيد.
مشكلات احتمالي اينستاگرام:
با استفاده از برنامه، ميتوانيد اطلاعات مهمي در مورد خودتان، مانند آدرس يا مدرسه خود به اشتراك بگذاريد. ميتوانيد روي يكي از عكسهايتان كامنتهاي منفي دريافت كنيد و فحاشي كنيد يا عكسهايي را با يكي از آشنايانتان به اشتراك بگذاريد و او هم آن را به صورت عمومي به اشتراك بگذارد. همچنين ممكن است با عكس هاي بي ادبانه يا توهين آميز روبرو شويد. دانستن نحوه مسدود كردن و گزارش كاربراني كه پستهايشان ناپسند و نامناسب است مهم است.
نقش مهم اينستاگرام در زمان كرونا
آيا كسب و كار شما تحت تأثير همه گيري ويروس كرونا قرار گرفته است؟ آيا مي خواهيد تجارت خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي گسترش دهيد؟ بله، حساب اينستاگرام شما يك گزينه بازاريابي قدرتمند براي رشد كسب و كار است. شما بايد پتانسيل اينستاگرام را بشناسيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.
اگر دقت كنيد، اين يك پلتفرم معمولي براي استراحت نيست. دنياي عكاسي رنگي و ويدئوهاي كوتاه واقعا جذاب ترين پلتفرم تبليغاتي است كه تا به حال با آن روبرو شده ايد. به نوعي، فالوورهاي اينستاگرام شما نيز مشتريان بالقوه اي هستند. گزينه هاي زيادي براي توزيع محتواي شما براي متقاعد كردن مشتريان شما ارائه مي دهد. اينستاگرام به عنوان يك ابزار بازاريابي رايگان است اما بسيار قدرتمند است. بياييد نگاهي به نكاتي براي ارتقاي كسب و كار شما از طريق اينستاگرام بيندازيم.
بازاريابي اينستاگرام - تبديل يك بحران به يك فرصت
همهگيري ويروس كرونا و محاصرههاي بعدي، شيوه زندگي ما را تغيير داده است. اعتصابات و تجارت اما قدرت رسانه هاي اجتماعي مي تواند اين فرصت عالي را تبديل كند. در سراسر جهان، مشاغل محلي مي توانند با كمك رسانه هاي اجتماعي، به ويژه اينستاگرام، به كار خود ادامه دهند. بر اساس گزارشها، افزايش 25 درصدي در تعامل كاربران در پلتفرمهايي مانند اينستاگرام در طول قفل وجود داشته است. به علاوه رشد محتواي بازاريابي حدود 72 درصد است. كسب و كار محلي شما مي تواند از بازاريابي اينستاگرام سود زيادي ببرد. مجموعه فالوورهاي وفادار اينستاگرام ابزار كليدي براي استفاده از اين فرصت است. به طور خلاصه، هر لايك در اينستاگرام يك مشتري بالقوه براي فروش محصولات / خدمات شما است.
از غذاهاي خانگي گرفته تا لباس هاي مد روز، بسياري از مشاغل كوچك از اينستاگرام استفاده مي كنند. همچنين مي توانيد از طريق اين پلتفرم با مشتريان احتمالي خود ارتباط برقرار كنيد. آگاهي كامل از گزينه هاي مختلف براي ارسال پست در اينستاگرام به شما كمك مي كند تا از آن استفاده كنيد. اين امر همراه با ايجاد يك برند مناسب، رشد كسب و كار شما را تا حد زيادي تحريك مي كند. علاوه بر اين، يك جايگزين آسان براي استفاده و ارزان در مقايسه با ساير جايگزين هاي بازاريابي است.
اينستاگرام براي تجارت - معرفي
پلتفرم اينستاگرام از جنبه اصلي خود در اشتراكگذاري تصوير، اكنون يك همراه بازاريابي كامل است. مشاغل كوچك و خانگي آن را گزينه اي بسيار مقرون به صرفه مي دانند كه مي تواند با افراد زيادي ارتباط برقرار كند. در سناريوي فعلي، مشاغل محلي از آن به عنوان منبع اصلي خود براي راه اندازي محصول، بازاريابي و كمپين هاي فروش استفاده مي كنند. بيشتر چنين مشاغلي در بخش مد، غذا و محصولات و خدمات سبك زندگي فعاليت مي كنند. اگر مي خواهيد با كمك پلتفرم اينستاگرام به رشد كسب و كار برسيد، درك اين ويژگي ها بسيار مفيد خواهد بود.
ويژگي پيج تجاري در اينستاگرام
ويژگي هاي يك پيج تجاري در اينستاگرام به شرح زير است:
نمايه تجاري: اينستاگرام اين امكان را دارد كه يك پروفايل تجاري ايجاد كند كه به فيس بوك پيوند داده شده است. اين ويژگي هاي خاصي مانند مدير تبليغات براي كمپين هاي تبليغاتي را ارائه مي دهد.
بيوگرافي جذاب: بخش بيو اينستاگرام هويت اصلي شماست. هنگامي كه مشتري محصول شما را دوست داشت، گام بعدي بررسي قابليت اطمينان شما است. يك رزومه خوب نوشته شده با لينك هاي مناسب و اطلاعات تماس آن را معتبر مي كند.
استوري ها: استوري هاي اينستا راهي عالي براي ارتباط سريع با فالوورهايتان است. مي توانيد به روز رساني ها و تبليغات جديد را با متن بسيار كم فلش كنيد. اين نيز يك ويژگي بسيار تعاملي است.
لايو اينستاگرام: اين ويژگي با تعامل زنده با فالوورهايتان، شما را به يك سلبريتي تبديل مي كند.
IGTV: علاوه بر داستان هاي Insta، IGTV به شما كمك مي كند محتواي ويديويي با فرمت طولاني منتشر كنيد. از اين ويژگي براي بيان داستان برند خود و پشت صحنه توليد محصول خود استفاده كنيد.
پستها: پستهاي عادي اينستاگرام به شما اين امكان را ميدهند كه اين خبر را با فالوورهاي اينستاگرام خود منتشر كنيد. فالوورهاي شما ممكن است آنها را لايك كرده و به اشتراك بگذارند. لايك هاي زياد در اينستاگرام باعث افزايش ديده شدن پست شما مي شود.
پيام رساني فوري: سرويس پيام خصوصي ابزاري عالي براي تعامل با مشتريان بالقوه شما است. مي توانيد در مورد تخفيف هاي انبوه، قيمت هاي ويژه و موارد ديگر صحبت كنيد. اين همچنين مكان خوبي براي دريافت نظرات مشتريان است.
نكاتي براي ترويج تجارت از طريق اينستاگرام
حضور در شبكه هاي اجتماعي هويت مجازي كسب و كار شماست. با اين همه گيري، مرز بين هويت آنلاين و آفلاين به سرعت در حال كاهش است. شما بايد هويت كسب و كار آنلاين خود را با همگام شدن با آخرين روندها تقويت كنيد.
- ايجاد برند ثابت:
داشتن فالوورهاي زياد در اينستاگرام هميشه براي كسب و كار شما مفيد است. تنها زماني مي توان آنها را با موفقيت به مشتريان شما تبديل كرد كه به طور منظم در فيدهاي آنها منتشر كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه مواد هويتي خوبي براي برند داريد، مانند شرح، لوگو و مطالب خلاقانه مرتبط. از طرح ها و تم هاي رنگي خاصي پيروي كنيد تا مردم برند شما را به خاطر بسپارند. كنار گذاشتن برند عامل اصلي تعيين كننده رشد كسب و كار شما است. هميشه از يك برنامه زماني مناسب براي انتشار محتوا پيروي كنيد. شما مي توانيد با پرداخت هزينه اي ناچيز از خدماتي استفاده كنيد كه فالوورهاي واقعي اينستاگرام را ارائه مي دهند.
- محتواي با كيفيت:
به آپلود عكس ها و ويديوهاي با كيفيت بالا در فيد خود ادامه دهيد. به طور كلي، مي تواند با هم جمع شود و داستاني جذاب براي كسب و كار شما ايجاد كند. هميشه از يك دوربين حرفه اي براي ثبت مطالب خود استفاده كنيد. به عنوان يك پلت فرم بصري، هميشه توصيه مي شود از متن حداقل استفاده كنيد. مطمئن شويد كه عكس يا ويديوي شما با مشتري ارتباط برقرار مي كند. محتواي خود را در قالب هاي مختلف برنامه ريزي و برنامه ريزي كنيد كه مي تواند در نشريات، IGTV، داستان ها و موارد ديگر استفاده شود. اجازه دهيد پست شما لايك هاي بيشتري در اينستاگرام بياورد و به اندازه كافي ديده شود. به ياد داشته باشيد كه CTA اينستاگرام (تماس براي اقدام) عكس يا ويديوي شماست. محتوا بايد آنقدر جذاب باشد كه مشتري در نگاه اول تصميم به خريد بگيرد.
- تبليغات هشتگ:
هشتگ ها راهي عالي براي تبليغ كسب و كار شما هستند. مي توانيد هشتگ هاي محبوب مربوط به محصول خود را مرور كنيد. استفاده از هشتگ هاي مناسب باعث افزايش ديد پست هاي شما مي شود. كمپين هشتگ براي تبليغات پست نيز موثر است. اين كار را مي توان با درگير كردن مشتريان خود براي انتشار در مورد محصول شما با استفاده از يك هشتگ خاص انجام داد. مي توانيد هدايا و هداياي كوچك را براي افرادي كه از اين ليست انتخاب شده اند سازماندهي كنيد. اين باعث مي شود افراد بيشتري در كمپين هشتگ شركت كنند.
- تعامل مداوم با فالوورها:
براي ارتقاي موفقيت آميز كسب و كار، بايد به خوبي ترجيحات فالوورهاي خود را بدانيد. به طور طبيعي، هر فالوور اينستاگرام انتظار پاسخ سريع از ارتباطات خود را دارد. براي يك حساب تجاري اينستاگرام، پاسخ فوري بسيار مهم است. هر دنبال كننده صفحه اينستاگرام اين را نشانه حقيقت مي داند. در غياب خطوط كمكي و شماره هاي رايگان، پيام هاي اينستاگرام مي توانند به عنوان پاسخي به مراقبت از مشتري عمل كنند. شما بايد لايك ها و نظرات پست هاي خود را تاييد كنيد. درگير كردن فالوورهاي خود در مسابقات مختلف يك راه عالي براي تبليغ محصولات شما است. هشتگ ها را برنامه ريزي كنيد و مسابقات را در فواصل زماني منظم بازنشر دهيد.
- بازخورد مشتري:
بازخورد خوب مشتري شما بهترين تبليغي است كه مي توانيد دريافت كنيد. به ياد داشته باشيد كه رايگان است و هميشه بايد از آن استفاده كنيد. پخش احساسات مثبت مشتري مي تواند موثرتر از هر پست تبليغاتي معمولي شما باشد. تعدادي از فالوورهاي وفادار خود را شناسايي كنيد و از آنها بخواهيد ويديو يا عكسي از محصول شما ارسال كنند. از آنها بخواهيد با علامت گذاري دسته نمايه كسب و كار شما آن را پست كنند. اين كار معجزه اي براي برند شما ايجاد مي كند.
- همكاري اينفلوئنسرها:
ظهور افراد تأثيرگذار پديده اي است كه منحصر به بازاريابي رسانه هاي اجتماعي است. بر خلاف سلبريتي ها، آنها افراد عادي با فهرست عظيمي از فالوورها هستند. آنها در تبليغ محصولات مختلف از طريق پلتفرم هايي مانند اينستاگرام بسيار موثر هستند. در حوزه هاي مختلف مانند مد، سبك زندگي، فناوري و موارد ديگر، تأثيرات زيادي از اين دست وجود دارد. اينفلوئنسر مناسب را بر اساس دامنه كسب و كار خود انتخاب كنيد. حتما پس زمينه را بررسي كنيد. هنگامي كه اينفلوئنسر را نهايي كرديد، يك عكاسي يا همكاري تبليغاتي با آنها برنامه ريزي كنيد. شما همچنين مي توانيد محصولات خود را براي بررسي يا بر اساس پرداخت براي آنها ارسال كنيد.
- از تجزيه و تحليل استفاده كنيد:
تجزيه و تحليل ابزاري عالي است كه مي تواند فوراً به شما بگويد كه كمپين هاي شما چقدر موثر هستند. با ظهور رسانه هاي اجتماعي، آنها به ابزاري براي مردم عادي تبديل شده اند. افزونههاي مختلف رسانههاي اجتماعي و ابزارهاي آنلاين به شما كمك ميكنند تا ماتريسهاي مهمي مانند نرخ تعامل، تعداد لايكها و نظرات و موارد ديگر را درك كنيد. اين به شما كمك مي كند الگوها و ترجيحات فالوورهاي خود را درك كنيد. در مورد تجزيه و تحليل عميق، مي توانيد از كمك آژانس هايي بهره مند شويد كه جواهرات پنهان در آمار رسانه هاي اجتماعي شما را رمزگشايي مي كنند. مي توان از آن براي برنامه ريزي آينده و ايجاد محتوايي كه بيشترين ارتباط را با رشد كسب و كار شما دارد، استفاده كرد.
https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://mrfallower.ir |
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://mrfallower.ir |
برچسب: ،