آنلاين آنلاين

تا تهش باهاتم

ثبت شركت

ثبت شركت

چنانچه مي خواهيد فعاليت تجاري و غير تجاري منظمي را آغاز كنيد بهتر است از طريق ثبت شركت شروع كنيد

براي ثبت شركت حتما بايد سلسه مراتب را رعايت كنيد.وطبق مراحل تاسيس شركت در اداره مراحل را طي كنيد.بايد بدانيد كه  مراحل ثبت شركت در ابتدا به صورت آنلاين است.اما حتما بايد به اين نكته توجه كنيد كه هر نوع شركتي را با هر عنواني نمي توانيد انجام دهيدپس ابتدا حتما بايد كسب وكار خود را بررسي كنيد وببينيد كه از انواع شركت هايي كه وجود دارد كدام يك مناسب حال شما هسستند

انواع شركت شامل:

شركت مسئوليت محدود

شركت سهامي خاص

موسسه غير انتفاعي

شركت بازرگاني

شركت تعاوني

شركت تضامني

شركت نسبي

اين را بايد بدانيد كه ثبت شركت در مناطق آزاد مزايا و معايب خودش را دارد.مناطق آزاد شامل

ماكو،شهروند،چابهار،ارس،قشم،كيش وانزلي است. يكياز مزاياي ثبت شركت در مناطق آزاد معافيت مالياتي است.

اگر در مناطق آزاد توانستيد ثبت شركت انجام دهيد تا 20 سال از معافيت مالياتي برخودار مي شويد پس اگردر مناطق آزاد شركت ثبت كردديد توجه زيادي بايد به فعال بودن جواز،كد اقتصادي،پلمپ دفاتر وخيلي مهمتر از همه اضهارنامه مالياتي داشته باشيد


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/6  ساعت: ۱۱ توسط:tataheshbahatam :

اينستاگرام چيست؟

اينستاگرام چيست؟

اينستاگرام يك برنامه اشتراك گذاري عكس است كه به كاربران اجازه مي دهد عكس ها و فيلم ها را بگيرند، فيلترها را تنظيم كرده و آنها را منتشر كنند. مطالب را فقط فالوورها يا همه كساني كه از برنامه استفاده مي كنند قابل مشاهده هستند. كاربران مي‌توانند عكس‌ها را لايك كرده و روي آن‌ها نظر بدهند و همچنين آن‌ها را براي افراد ديگر ارسال كنند.

اينستاگرام همچنين داراي يك سيستم پيام رساني شخصي است كه به كاربران امكان مي دهد بدون ارسال عكس با يكديگر ارتباط برقرار كنند و عكس ها را به اشتراك بگذارند. پيام هاي خصوصي را مي توان از نماد ايميل در گوشه سمت راست بالا باز كرد.

كاربران برنامه بايد 13 سال يا بيشتر سن داشته باشند. اين سرويس متعلق به فيس بوك است و معمولاً حساب شما به يكي از فيس بوك پيوند داده مي شود كه سن كاربر را مي توان تأييد كرد. برخي از محتواي برنامه ممكن است براي كودكان و نوجوانان كوچكتر مناسب نباشد. اگر تصميم به فعاليت حرفه اي و بيزينسي داريد ميتوانيد از خدمات irpanel استفاده كنيد.

چه كسي مي تواند عكس هاي من را در اينستاگرام ببيند؟

شما مي توانيد انتخاب كنيد كه نمايه خود را عمومي كنيد و همه به عكس هاي شما دسترسي داشته باشند، يا شخصي و فقط افرادي كه تاييد كرده ايد مي توانند آنها را ببينند. مي توانيد اين تنظيمات را مستقيماً در برنامه تغيير دهيد. براي انجام اين كار، ابتدا "پروفايل" را در گوشه پايين سمت راست انتخاب كنيد. سپس "Options" (كه با 3 نقطه مشخص شده است) را فشار دهيد و در زير "Account" مطمئن شويد كه "Private Account" روي "On" تنظيم شده است. حتي اگر حساب كاربري شما شخصي باشد، اگر عكس هاي اينستاگرام را در فيس بوك به اشتراك بگذاريد، دوستان فيس بوك شما نيز مي توانند عكس را ببينند.

عكس چه چيزي را نشان مي دهد؟

يك عكس منتشر شده در وب چيزهاي زيادي را نشان مي دهد، اما شايد مهمترين چيز موقعيت مكاني شما باشد. در فرآيندي به نام برچسب گذاري جغرافيايي وجود دارد. اين فرآيندي است كه در آن مختصات GPS مكاني كه عكس گرفته شده است در نشريه ذخيره مي شود. به اين ترتيب مردم مي توانند از طريق عكس هايي كه پست مي كنيد، محل زندگي شما، محل تحصيل يا ساير اطلاعات شخصي را پيدا كنند.

چگونه مي توانم مكان اشتراك گذاري مكان من را كنترل كنم؟

مهم است كه مكان دوربين را خاموش نگه داريد. در اكثر دستگاه ها، اين گزينه را مي توان در منوي تنظيمات پيدا كرد. اگر مطمئن نيستيد كه چگونه اين كار را در دستگاه خود انجام دهيد، دستورالعمل هاي موجود در اينترنت را بخوانيد. بهتر است از ويژگي نقشه عكس اينستاگرام استفاده نكنيد، زيرا موقعيت عكس‌هاي شما را ذخيره مي‌كند و آن را روي نقشه قرار مي‌دهد و نشان مي‌دهد كه كجا زمان خود را سپري مي‌كنيد.

مشكلات احتمالي اينستاگرام:

با استفاده از برنامه، مي‌توانيد اطلاعات مهمي در مورد خودتان، مانند آدرس يا مدرسه خود به اشتراك بگذاريد. مي‌توانيد روي يكي از عكس‌هايتان كامنت‌هاي منفي دريافت كنيد و فحاشي كنيد يا عكس‌هايي را با يكي از آشنايانتان به اشتراك بگذاريد و او هم آن را به صورت عمومي به اشتراك بگذارد. همچنين ممكن است با عكس هاي بي ادبانه يا توهين آميز روبرو شويد. دانستن نحوه مسدود كردن و گزارش كاربراني كه پست‌هايشان ناپسند و نامناسب است مهم است.

نقش مهم اينستاگرام در زمان كرونا

آيا كسب و كار شما تحت تأثير همه گيري ويروس كرونا قرار گرفته است؟ آيا مي خواهيد تجارت خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي گسترش دهيد؟ بله، حساب اينستاگرام شما يك گزينه بازاريابي قدرتمند براي رشد كسب و كار است. شما بايد پتانسيل اينستاگرام را بشناسيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

اگر دقت كنيد، اين يك پلتفرم معمولي براي استراحت نيست. دنياي عكاسي رنگي و ويدئوهاي كوتاه واقعا جذاب ترين پلتفرم تبليغاتي است كه تا به حال با آن روبرو شده ايد. به نوعي، فالوورهاي اينستاگرام شما نيز مشتريان بالقوه اي هستند. گزينه هاي زيادي براي توزيع محتواي شما براي متقاعد كردن مشتريان شما ارائه مي دهد. اينستاگرام به عنوان يك ابزار بازاريابي رايگان است اما بسيار قدرتمند است. بياييد نگاهي به نكاتي براي ارتقاي كسب و كار شما از طريق اينستاگرام بيندازيم.

بازاريابي اينستاگرام - تبديل يك بحران به يك فرصت

همه‌گيري ويروس كرونا و محاصره‌هاي بعدي، شيوه زندگي ما را تغيير داده است. اعتصابات و تجارت اما قدرت رسانه هاي اجتماعي مي تواند اين فرصت عالي را تبديل كند. در سراسر جهان، مشاغل محلي مي توانند با كمك رسانه هاي اجتماعي، به ويژه اينستاگرام، به كار خود ادامه دهند. بر اساس گزارش‌ها، افزايش 25 درصدي در تعامل كاربران در پلتفرم‌هايي مانند اينستاگرام در طول قفل وجود داشته است. به علاوه رشد محتواي بازاريابي حدود 72 درصد است. كسب و كار محلي شما مي تواند از بازاريابي اينستاگرام سود زيادي ببرد. مجموعه فالوورهاي وفادار اينستاگرام ابزار كليدي براي استفاده از اين فرصت است. به طور خلاصه، هر لايك در اينستاگرام يك مشتري بالقوه براي فروش محصولات / خدمات شما است.

از غذاهاي خانگي گرفته تا لباس هاي مد روز، بسياري از مشاغل كوچك از اينستاگرام استفاده مي كنند. همچنين مي توانيد از طريق اين پلتفرم با مشتريان احتمالي خود ارتباط برقرار كنيد. آگاهي كامل از گزينه هاي مختلف براي ارسال پست در اينستاگرام به شما كمك مي كند تا از آن استفاده كنيد. اين امر همراه با ايجاد يك برند مناسب، رشد كسب و كار شما را تا حد زيادي تحريك مي كند. علاوه بر اين، يك جايگزين آسان براي استفاده و ارزان در مقايسه با ساير جايگزين هاي بازاريابي است.

اينستاگرام براي تجارت - معرفي

پلتفرم اينستاگرام از جنبه اصلي خود در اشتراك‌گذاري تصوير، اكنون يك همراه بازاريابي كامل است. مشاغل كوچك و خانگي آن را گزينه اي بسيار مقرون به صرفه مي دانند كه مي تواند با افراد زيادي ارتباط برقرار كند. در سناريوي فعلي، مشاغل محلي از آن به عنوان منبع اصلي خود براي راه اندازي محصول، بازاريابي و كمپين هاي فروش استفاده مي كنند. بيشتر چنين مشاغلي در بخش مد، غذا و محصولات و خدمات سبك زندگي فعاليت مي كنند. اگر مي خواهيد با كمك پلتفرم اينستاگرام به رشد كسب و كار برسيد، درك اين ويژگي ها بسيار مفيد خواهد بود.

ويژگي پيج تجاري در اينستاگرام

 

ويژگي هاي يك پيج تجاري در اينستاگرام به شرح زير است:

نمايه تجاري: اينستاگرام اين امكان را دارد كه يك پروفايل تجاري ايجاد كند كه به فيس بوك پيوند داده شده است. اين ويژگي هاي خاصي مانند مدير تبليغات براي كمپين هاي تبليغاتي را ارائه مي دهد.

بيوگرافي جذاب: بخش بيو اينستاگرام هويت اصلي شماست. هنگامي كه مشتري محصول شما را دوست داشت، گام بعدي بررسي قابليت اطمينان شما است. يك رزومه خوب نوشته شده با لينك هاي مناسب و اطلاعات تماس آن را معتبر مي كند.

استوري ها: استوري هاي اينستا راهي عالي براي ارتباط سريع با فالوورهايتان است. مي توانيد به روز رساني ها و تبليغات جديد را با متن بسيار كم فلش كنيد. اين نيز يك ويژگي بسيار تعاملي است.

لايو اينستاگرام: اين ويژگي با تعامل زنده با فالوورهايتان، شما را به يك سلبريتي تبديل مي كند.

IGTV: علاوه بر داستان هاي Insta، IGTV به شما كمك مي كند محتواي ويديويي با فرمت طولاني منتشر كنيد. از اين ويژگي براي بيان داستان برند خود و پشت صحنه توليد محصول خود استفاده كنيد.

پست‌ها: پست‌هاي عادي اينستاگرام به شما اين امكان را مي‌دهند كه اين خبر را با فالوورهاي اينستاگرام خود منتشر كنيد. فالوورهاي شما ممكن است آنها را لايك كرده و به اشتراك بگذارند. لايك هاي زياد در اينستاگرام باعث افزايش ديده شدن پست شما مي شود.

پيام رساني فوري: سرويس پيام خصوصي ابزاري عالي براي تعامل با مشتريان بالقوه شما است. مي توانيد در مورد تخفيف هاي انبوه، قيمت هاي ويژه و موارد ديگر صحبت كنيد. اين همچنين مكان خوبي براي دريافت نظرات مشتريان است.

نكاتي براي ترويج تجارت از طريق اينستاگرام

حضور در شبكه هاي اجتماعي هويت مجازي كسب و كار شماست. با اين همه گيري، مرز بين هويت آنلاين و آفلاين به سرعت در حال كاهش است. شما بايد هويت كسب و كار آنلاين خود را با همگام شدن با آخرين روندها تقويت كنيد.

  1. ايجاد برند ثابت:

 داشتن فالوورهاي زياد در اينستاگرام هميشه براي كسب و كار شما مفيد است. تنها زماني مي توان آنها را با موفقيت به مشتريان شما تبديل كرد كه به طور منظم در فيدهاي آنها منتشر كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه مواد هويتي خوبي براي برند داريد، مانند شرح، لوگو و مطالب خلاقانه مرتبط. از طرح ها و تم هاي رنگي خاصي پيروي كنيد تا مردم برند شما را به خاطر بسپارند. كنار گذاشتن برند عامل اصلي تعيين كننده رشد كسب و كار شما است. هميشه از يك برنامه زماني مناسب براي انتشار محتوا پيروي كنيد. شما مي توانيد با پرداخت هزينه اي ناچيز از خدماتي استفاده كنيد كه فالوورهاي واقعي اينستاگرام را ارائه مي دهند.

  1. محتواي با كيفيت:

 به آپلود عكس ها و ويديوهاي با كيفيت بالا در فيد خود ادامه دهيد. به طور كلي، مي تواند با هم جمع شود و داستاني جذاب براي كسب و كار شما ايجاد كند. هميشه از يك دوربين حرفه اي براي ثبت مطالب خود استفاده كنيد. به عنوان يك پلت فرم بصري، هميشه توصيه مي شود از متن حداقل استفاده كنيد. مطمئن شويد كه عكس يا ويديوي شما با مشتري ارتباط برقرار مي كند. محتواي خود را در قالب هاي مختلف برنامه ريزي و برنامه ريزي كنيد كه مي تواند در نشريات، IGTV، داستان ها و موارد ديگر استفاده شود. اجازه دهيد پست شما لايك هاي بيشتري در اينستاگرام بياورد و به اندازه كافي ديده شود. به ياد داشته باشيد كه CTA اينستاگرام (تماس براي اقدام) عكس يا ويديوي شماست. محتوا بايد آنقدر جذاب باشد كه مشتري در نگاه اول تصميم به خريد بگيرد.

  1. تبليغات هشتگ:

هشتگ ها راهي عالي براي تبليغ كسب و كار شما هستند. مي توانيد هشتگ هاي محبوب مربوط به محصول خود را مرور كنيد. استفاده از هشتگ هاي مناسب باعث افزايش ديد پست هاي شما مي شود. كمپين هشتگ براي تبليغات پست نيز موثر است. اين كار را مي توان با درگير كردن مشتريان خود براي انتشار در مورد محصول شما با استفاده از يك هشتگ خاص انجام داد. مي توانيد هدايا و هداياي كوچك را براي افرادي كه از اين ليست انتخاب شده اند سازماندهي كنيد. اين باعث مي شود افراد بيشتري در كمپين هشتگ شركت كنند.

  1. تعامل مداوم با فالوورها:

براي ارتقاي موفقيت آميز كسب و كار، بايد به خوبي ترجيحات فالوورهاي خود را بدانيد. به طور طبيعي، هر فالوور اينستاگرام انتظار پاسخ سريع از ارتباطات خود را دارد. براي يك حساب تجاري اينستاگرام، پاسخ فوري بسيار مهم است. هر دنبال كننده صفحه اينستاگرام اين را نشانه حقيقت مي داند. در غياب خطوط كمكي و شماره هاي رايگان، پيام هاي اينستاگرام مي توانند به عنوان پاسخي به مراقبت از مشتري عمل كنند. شما بايد لايك ها و نظرات پست هاي خود را تاييد كنيد. درگير كردن فالوورهاي خود در مسابقات مختلف يك راه عالي براي تبليغ محصولات شما است. هشتگ ها را برنامه ريزي كنيد و مسابقات را در فواصل زماني منظم بازنشر دهيد.

  1. بازخورد مشتري:

بازخورد خوب مشتري شما بهترين تبليغي است كه مي توانيد دريافت كنيد. به ياد داشته باشيد كه رايگان است و هميشه بايد از آن استفاده كنيد. پخش احساسات مثبت مشتري مي تواند موثرتر از هر پست تبليغاتي معمولي شما باشد. تعدادي از فالوورهاي وفادار خود را شناسايي كنيد و از آنها بخواهيد ويديو يا عكسي از محصول شما ارسال كنند. از آنها بخواهيد با علامت گذاري دسته نمايه كسب و كار شما آن را پست كنند. اين كار معجزه اي براي برند شما ايجاد مي كند.

  1. همكاري اينفلوئنسرها:

ظهور افراد تأثيرگذار پديده اي است كه منحصر به بازاريابي رسانه هاي اجتماعي است. بر خلاف سلبريتي ها، آنها افراد عادي با فهرست عظيمي از فالوورها هستند. آنها در تبليغ محصولات مختلف از طريق پلتفرم هايي مانند اينستاگرام بسيار موثر هستند. در حوزه هاي مختلف مانند مد، سبك زندگي، فناوري و موارد ديگر، تأثيرات زيادي از اين دست وجود دارد. اينفلوئنسر مناسب را بر اساس دامنه كسب و كار خود انتخاب كنيد. حتما پس زمينه را بررسي كنيد. هنگامي كه اينفلوئنسر را نهايي كرديد، يك عكاسي يا همكاري تبليغاتي با آنها برنامه ريزي كنيد. شما همچنين مي توانيد محصولات خود را براي بررسي يا بر اساس پرداخت براي آنها ارسال كنيد.

  1. از تجزيه و تحليل استفاده كنيد:

 تجزيه و تحليل ابزاري عالي است كه مي تواند فوراً به شما بگويد كه كمپين هاي شما چقدر موثر هستند. با ظهور رسانه هاي اجتماعي، آنها به ابزاري براي مردم عادي تبديل شده اند. افزونه‌هاي مختلف رسانه‌هاي اجتماعي و ابزارهاي آنلاين به شما كمك مي‌كنند تا ماتريس‌هاي مهمي مانند نرخ تعامل، تعداد لايك‌ها و نظرات و موارد ديگر را درك كنيد. اين به شما كمك مي كند الگوها و ترجيحات فالوورهاي خود را درك كنيد. در مورد تجزيه و تحليل عميق، مي توانيد از كمك آژانس هايي بهره مند شويد كه جواهرات پنهان در آمار رسانه هاي اجتماعي شما را رمزگشايي مي كنند. مي توان از آن براي برنامه ريزي آينده و ايجاد محتوايي كه بيشترين ارتباط را با رشد كسب و كار شما دارد، استفاده كرد.

 

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://mrfallower.ir

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna303

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://mrfallower.ir

https://gitlab.bsc.es/OrlaPotts1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/OrlaPotts1

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/OrlaPotts1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2828364-melba-luna


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/4  ساعت: ۱۸ توسط:tataheshbahatam :

امنيت فروشگاه آنلاين اينترنتي

فروشگاه  آنلاين اينترنتي به وب سايتي گفته مي شود كه تعدادي كالا يا خدمات از هر نوعي را در ويترين خود عرضه مي كند. مشتريان براي استفاده از آن خدمات يا كالا ها مي توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتي هزينه خدمات يا كالا را به صورت آنلاين پرداخت نمايند .

تعريف فروشگاه آنلاين 

براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد كه مي توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سايت هاي پيشرفته حتي سبد خريد مشتري خود را تا مراجعه بعدي به سايت محفوظ نگه مي دارند.

بنابراين مشتري در طي چند روز مي تواند يك سبد خريد را تكميل نمايد و سپس هزينه ي آن را پرداخت كرده و خدمات و كالاي خود را دريافت نمايد . ارائه خدمات در فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به صورت فيزيكي يا غير حضوري ( مجازي ) باشند . از خدمات فيزيكي مي توان خريد كتاب، مايحتاج زندگي، موبايل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازي مي توان به فروش فيلم، موسيقي و . . .  اشاره نمود.مهمترين مزيت فروشگاه هاي اينترنتي در دسترس بودن آنهاست؛ خريدار در هر مكان و موقعيتي فقط با دسترسي به اينترنت مي تواند خريد خود را انجام دهد . اين روش يك نوع تغيير مدل در شيوه ي تجارت محسوب مي شود؛ و براي فروشنده و مشتري سودمند مي باشد . اما شروع اين تجارت هم نياز به يك سري عوامل دارد كه عدم رعايت آنها مي تواند ضررهايي را در پي داشته باشد.

 

در ذيل به برخي از اين عوامل و نكات اشاره مي شود:

 

 

 

?     يك فروشگاه آنلاين اينترنتي از نظر سرمايه گذاري و مديريت، هيچ فرقي با يك فروشگاه فيزيكي ندارد. همان طور كه شما براي راه اندازي يك مغازه در يك مركز خريد بايد هزينه صرف كنيد اگر براي طراحي سايت خود هزينه ي كافي انجام ندهيد، هيچ سودي عايد شما نخواهد شد.

 

 

?       امنيت فروشگاه اينترنتي بسيار حائز اهميت است.

 

 

 

      همان طور كه افراد به فكر امنيت مغازه ي خود هستند، بايد خيلي بيشتر امنيت فروشگاه اينترنتي را

 

 

 

  در نظر بگيرند؛ زيرا سارقان اينترنتي خيلي ماهرتر از سارقان فيزيكي عمل مي كنند.

 

?        فروشگاه  آنلاين اينترنتي هم نياز به تبليغات كارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه كه افراد براي رونق مشاغل خود از تبليغات استفاده مي نمايند؛ يك فروشگاه اينترنتي هم براي اينكه مطرح شود بايد در وهله اول فروشگاه خود را در بين مردم مطرح كند و لازمه ي اين كار انجام تبليغات گسترده است .

با وجود اين كه اينترنت يك رسانه جديد محسوب مي شود؛ ولي قوانين اصلي كسب و كار به قوت خود باقي و در اين رسانه نيز كاربرد دارد .  

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/27  ساعت: ۱۰ توسط:tataheshbahatam :

افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت

افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت

ا

U??³???± ?©?§?±?? U? U?U??²?§ ?©?§?±?? ???±?©U?U? 

به گزارش مهاجر مپ امروزه بسياري از ايرانيان ترجيح مي دهند براي ادامه زندگي به كشورهاي ديگري از جمله تركيه مهاجرت كنند، دليل اين مسئله چيست؟ در چند پاسخ كوتاه به شما عزيزان توضيح مي دهيم. نخست اين كه هزينه زندگي در تركيه با ايران تفاوت چنداني ندارد، اگر شما زبان تركي را بياموزيد مي توانيد با يكي از مهم ترين كشور ها كه پل ارتباطي با اروپا است ارتباط برقرار كنيد.

اين روز ها تركيه تبديل شده است به يك پايگاه براي ايرانياني كه مي خواهند رويكردي ديگر از آزادي مدني را دريافت كنند. به هر حال اگر مي خواهيد در اين كشور زندگي خوبي داشته باشيد، قطعا بايد شهروندي خوب باشيد. نخست يك حساب بانكي باز خواهيد كرد. باز كردن حساب بانكي براي افراد مقيم اين كشور كه از خارج وارد مي شوند قوانين خاص خود را دارند.

 

افتتاح حساب بانكي در تركيه نياز به دريافت شماره مالياتي يا همان كد مالياتي خواهد داشت. اين كد با هر پاسپورتي قابل دريافت است و هيچ محدوديتي چه براي ايرانيان و چه تبعه هاي ديگر كشور هاي دنيا ندارد.

به هر حال شما مي توانيد در بانك زراعت  و يا چند بانك ديگر حساب باز كنيد كه فعاليت براي ايرانيان را بدون مشكل مي دانند.

افتتاح حساب در زراعت بانك

بانك زراعت تركيه احتمالا نامي است كه بسياري از ايراني ها در حين دريافت اقامت و يا حضور در كشور تركيه و تحقيق در مورد سرمايه گذاري در مورد آن بسيار مي شنوند، در واقع اين بانك يكي از مراجع معتبر و بزرگ ترين واحد هاي تجاري است كه در شهر هاي مختلف اين كشور شعبه هاي مختلف دارد. در واقع اگر مي خواهيد بدون دردسر يك حساب بانكي در تركيه داشته باشيد، ما به شما زراعت بانك را پيشنهاد مي كنيم.

شما ميتوانيد بدون اقامت تركيه نسبت به افتتاح حساب اقدام كنيد.

اين بانك فعاليت هاي تجاري را بر اساس الگوهاي غربي و سرمايه داري بنا كرده و جالب است بدانيد كه در سال ???? ميلادي به عنوان برترين بانك در تركيه شناخته شده است، اين بانك البته خدمات ويژه اي براي مشتريان ايراني خواهد داشت. در واقع اگر مي خواهيد در تركيه و در يك بانك ترك، افتتاح حساب كنيد، قوانين عجيب و محدودي پيش و روي شما نيست.

ايرانيان مقيم كشور تركيه و يا حتي كساني كه در اين كشور حضور ندارند نيز مي توانند با بهره گيري از خدمات تركيه هلپر از وام هاي پرسود زراعت بانك استفاده نمايند.

شما حتي مي توانيد با كارت هاي اعتباري زراعت بانك تركيه، و افتتاح حساب در آن از پرداخت هاي آنلاين استفاده نمائيد، حتي امكان استفاده از سيستم تلفن بانك و اينترنت بانك نيز در هر كجا از جهان وجود دارد.

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت در كشور تركيه احتمالا يكي از دغدغه هاي كساني است كه مهاجرت به تركيه دارند و به هر دليلي فعلا نمي توانند از ايران خارج شوند و يا اين كه مي خواهند صرفا از خدمات اين بانك استفاده كنند، پيش از هر كاري شما نياز به دريافت شماره مالياتي خواهيد داشت.

 

قوانين خاص خود را دارد و يك سري مدارك براي تاييد اعتبار و هويت شما نيز دريافت مي گردد، تيم تركيه هلپر سال هاست كه در زمينه انجام فعاليت ها و خدمات اقامتي براي ايرانيان مقيم تركيه فعاليت هاي گسترده اي انجام مي دهد.

يكي از عمده فعاليت هاي اين تيم بهره گيري از خدمات بانك زراعت براي كساني است كه قصد خروج از كشور را ندارند و يا اين كه وارد تركيه شده اند اما سردرگم، چيزي در مورد نحوه افتتاح حساب و دريافت كد مالياتي نمي دانند.

به هر حال شما با مراجعه به پرتال رسمي اين برند، مي توانيد تمامي خدمات آن ها را بررسي فرمائيد.

افتتاح حساب در تركيه بدون دپوزيت

دپوزيت چيست؟ آيا در مورد آن اطلاعات داريد؟ اگر قصد مهاجرت به كشور تركيه را خواهيد داشت احتمالا با تيتر هايي نظير افتتاح حساب در تركيه بدون دپوزيت روبرو مي شويد. مسئله اين است كه در اين كشور براي افتتاح حساب شما بايد مبلغي معادل ?? تا رنج ?? هزار لير و گاهي حتي بيشتر را در حساب داشته باشيد، اين مبلغ به مدت ?? روز نزد بانك مي ماند و بانك براي آن مبلغ ?? درصد سود پرداخت مي كند.

براي بسياري اين يك مشكل بزرگ است و ترجيح مي دهند كه چنين رقمي را وارد حساب بانكي نكنند، تركيه هلپر به يكي از خدمات ديگر خود در اين زمينه اشاره مي كند، شما مي تواند بدون نياز به اين سپرده عمليات افتتاح حساب را انجام دهيد و از خدمات بانكي زراعت تركيه استفاده فرمائيد.

شما با ثبت شركت در تركيه نيز مي توانيد حساب باز كنيد.

براي شما توسط اين بانك ها مستر كارت يا ويزا كارت نيز صادر خواهد شد كه اعتباري جهاني خواهد داشت و در تمامي كشور هاي اروپايي، امريكايي و اسيايي قابل استفاده است. در حال حاضر با توجه به قوانين مي توانيد در كم ترين زمان ممكن به عنوان يك شهروند خارجي حساب بانكي باز كرده و از خدمات آن بهره مند شويد.

 

دريافت سود بانكي در تركيه

يكي از مزاياي استفاده از حساب هاي بانكي كشور هاي تركيه اي سود بسيار مناسب و همينطور عدم دريافت كارمزد در بسياري از تراكنش ها است،

يعني شما در خريد هاي اينترنتي و پرداخت هاي حضوري توسط بانك هاي معتبر هيچ گونه مبلغ اضافه و مالياتي پرداخت نمي كنيد. در نتيجه سياست كاري اين بانك ها حضور شما به عنوان مشتري و سرمايه گذار خارجي است.

 

شما همينطور مي توانيد براي كسب اطلاع در مورد هر كدام از موضوعاتي كه در بالا توضيح داده شد از روش هاي تماس و پشتيباني استفاده كنيد، آن ها در كم ترين زمان ممكن شما را راهنمايي خواهند كرد و اگر مي خواهيد بدون دردسر در تركيه افتتاح حساب بانكي انجام دهيد، حالا اين فرصت فرا رسيده است.

براي تاييد حساب و احراز هويت معمولا از شما حضور در تركيه و يا آدرس هاي حقيقي براي شخص حقيقي درخواست مي شود. اين مشكل توسط فعاليت هاي مستمر اين تيم در راستاي آسان سازي بازگشايي حساب هاي بانكي و فعاليت هاي اقتصادي براي ايرانيان رفع گرديده است.

براي آگاهي از آخرين نرخ سود بانكي در تركيه اين مطب را بخوانيد

به ياد داشته باشيد كه شما براي خريد ساده و حتي يك سيم كارت نيز به كد مالياتي نياز خواهيد داشت.

فعاليت اقتصادي قانوني براي ايرانيان مقيم تركيه

اصلي ترين نكته در مورد فعاليت شما در كشور تركيه اين است كه هيچ گونه شك و شبهه قانوني وجود نداشته باشد، تمامي اين مشكلات توسط تركيه هلپر حل شده است و شما به هيچ عنوان درگير مسائل مالي و همينطور تبصره هايي نمي شويد كه ممكن است گريبان خارجي ها در اين كشور را بگيرد.

اگر مي خواهيد در مورد شعبه هاي مجاز در بانك هاي زراعت تركيه كسب اطلاع كنيد، نياز به دريافت رمز هاي يك بار مصرف داريد و همينطور سود هاي بانكي تركيه شما را ترغيب كرده است، پس فرصت را از دست ندهيد.

شما مي توانيد از حساب هاي بانكي خود در تركيه براي انتقال هاي مستر كارت و ويزا كارت استفاده كنيد، اگر نياز به باز كردن حساب بدون واريز و دپوزيت اوليه داريد، قطعا مي توان از ترفند هايي استفاده كرد كه براي افراد بي اقامت مشكل بزرگي است، شما مي توانيد حتي براي اين گونه حساب ها بدون هيچ گونه مشكل مالياتي و حقوقي سود قابل توجهي نيز دريافت كنيد.

دغدغه بلوكه شدن حساب ها در تركيه حالا ديگر رفع شده و شما مي توانيد براي خود و يا اعضاي خانواده تان حساب هاي ارزي بر پايه واحد هاي مختلف باز كنيد.

منبع: https://mohajermap.ir/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/2/17  ساعت: ۱۲ توسط:tataheshbahatam :

شروع فعاليت در بورس

راهنماي جامع سرمايه گذاري در بورس به زبان ساده

بررسي ها نشان ميدهد طي 3 سال گذشته بازار و شاخص بورس تهران، با بازدهي 500  درصدي توانسته است از بازار هاي موازي سبقت گرفته و در صدر جدول بازدهي ها و بالاتر از طلا، دلار، مسكن قرار بگيرد.

در اين مقاله سعي داريم تا شما را با بازار بورس به زباني ساده آشنا كنيم تا شايد شما هم اگرعلاقه مند باشيد در اين بازار فعاليت و كسب سود كنيد. با ما همراه باشيد.

اكثر افرادي كه دنبال فعاليت در بورس هستند افرادي با قدرت ريسك پذيري متوسط به بالا و به دنبال به كار گرفتن سرمايه هاي خود در بازار و كار هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه شروع  سرمايه گذاري در بورس كجاست؟ نحوه دريافت كد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شكل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري و تفاوت آن با سبدگرداني چيست؟ و سوالاتي از اين دسته كه در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

 

ما در مجموع شروع فعاليت در بورس را به افراد زير پيشنهاد ميكنيم:

 

1) به دنبال پيشرفت و كار كردن با سرمايه خود هستند.

2) افرادي كه به دنبال سرمايه گذاري و كسب سود در يه چرخه سازنده هستند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري متوسط و رو به بالا دارند.

 

و به اين افراد پيشنهاد ميكنيم در بورس سرمايه گذاري نكنند:


1) افرادي كه انگيزه كافي براي معامله كردن ندارند.

2) افرادي كه نميتوانند بيشتر از روزي 2 ساعت براي معاملات خود در بورس زمان بگذارند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري ندارند و به قرار دادن پول هايشان در بانك و سود كم آن راضيند.
 

اگر جزو دسته اول هستيد و تمايل به سرمايه گذري در بورس داريد فرآيند ورود به بازار بورس در دو گام خلاصه ميشود:


1) ثبت نام اينترنتي كدبورسي در كارگزاري هاي بورس ايران :  كد بورسي

2) آموزش معامله در بورس و  يادگيري روش هاي معاملاتي

 

حال به توضيح اين سه گام ميپردازيم:


دريافت كد بورسي

 ثبت نام شما در بورس بعد از ارائه مدارك شناسايي شما و ثبت نام اينترنتي (در حدود 5  دقيقه) و بعد از آن احراز هويت شما در دفاتر شعب كارگزاري هاي بورس ايران (مثل آگاه، مفيد و ...) و يا در شعب دفاتر پيشخوان دولت انجام خواهد ميشود كه آدرس اين دفاتر در پايان ثبت نام اينترنتي (آنلاين) براي شما ارسال ميشود.

بعد از احراز هويت نام كاربري و رمز عبور سامانه معاملاتي آنلاين براي شما پيامك ميشود و شما از اين لحظه ميتوانيد فعاليت خود را در بورس شروع كنيد.

آموزش بورس

آشنايي با بازار بورس:

به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يك سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده  (عرضه و تقاضا). اما چيزي كه شما خريد و فروش ميكنيد به صورت فيزيكي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شركت ها و كارخانه جات را خريد و فروش ميكنيد.

 

شما در واقع سهام شركتي يا كارخانه اي را خريداري ميكنيد كه در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شركت ايران خودرو، انواع ماشين هاي سواري و قطعات آن ها را توليد و به فروش ميرساند). حال شما با خريدن سهام شركت ايران خودرو، در سودي كه اين شركت از فروش محصولات خود كسب ميكند، شريك خواهيد بود.

به اين نكته نيز بايد توجه داشت كه شما به طور مستقيم نميتوانيد سهام شركت ها را از خود شركت ها خريداري كنيد و طبق قانون بايد اين كار را از طريق شركت هاي كارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. كافي است مقداري جست و جو كنيد تا بهترين كارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب كنيد.

 

توجه كنيد كسب سود در بازار بورس از دو طريق امكان پذير است:

 

  1. سود حاصل از نوسان قيمتي سهم (عنوان مثال سهمي را 200 تومان خريداري ميكنيد و هفته بعد 220 تومان آن را ميفروشيد و 10 درصد در عمل سود كرده ايد)
  2. سود حاصل از هر سهم در مجمع (عملاً در سودي كه شركت در طول يك سال ساخته است شما نيز شريك هستيد. كه اين سود به حساب بانكي شما واريز خواهد شد)

 

 

انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس

روش هاي سرمايه گذاري در بورس به دو شكل مستقيم (دريافت كد بورسي) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان كافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت كد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از كسب اطلاعات و دانش كافي ميتوانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق ها سرمايه گذاري كنند و در عمل معاملات خود را به شركت هاي كارگزاري و صندوق ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين ميتوانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني كه توسط كارگزاري هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام ميشود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده  وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

 

آموزش بورس

براي موفقيت در بازار بورس همانند هر كسب و كار ديگري بايد دانش و تجربه كافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد ميكنيم كتاب آموزش بورس در 20 دقيقه را بخوانيد.

در كنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه هاي شركت ها در رابطه با فروش و صورت ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل كنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت هاي مالي و...) به همراه تحليل تكنيكال نمودار و روند قيمتي سهام هر شركت در كنار هم به شما اين پيام را ميدهد كه سهام اين شركت ارزنده است يا خير؟ كدام سهام را بخريد و كدام سهام را بفروشيد؟

 

فرآيند يادگيري بورس چگونه است و چقدر زمان احتياج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمي در موفقيت شما در بورس دارد. پيشنهاد ميكنيم با مطالبي كه در وب به صورت رايگان وجود دارد شروع كنيد و در ادامه ميتوانيد در دوره هاي پيشرفته تر بورسي شركت كنيد. شما بعد از 1 الي 3 ماه (با توجه به زماني كه روزانه صرف آموزش بورس كرده ايد)، بايد مفاهيم و كليات را فرا بگيريد و توانايي معامله كردن خواهيد داشت.

 

مزاياي سرمايه گذاري در بورس:

1- براي سرمايه گذاري در بورس نياز به سرمايه ي زيادي نيست (حداقل خريد سهام در سيستمهاي معاملات آنلاين 102 هزارتومان است)

2-  سرمايه ي شما به راحتي قابل نقد شدن است (به آساني مي توانيد سهام خود را بفروشيد و كارگزار 2 روز بعد مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب شما واريز مي كند)

3-  فرق نمي كند كجاي دنيا باشيد فقط كافيست با يك كامپيوتر و يا موبايل به اينترنت وصل شويد و معاملاتتان را از طريق پلتفرمهاي متنوع انجام دهيد.

4- اگر سهام درستي را انتخاب كرده باشيد مي تواند براي شما منابع مالي خوبي را ايجاد كند و سود خوبي كنيد.


حداقل سن براي دريافت كدبورسي و كد آنلاين بورسي چقدر است؟

براي دريافت كد بورسي محدوديت سني وجود ندارد. و هر فردي كه شناسنامه دارد ميتواند كد بورسي دريافت كند. اما اگر بخواهيد به صورت آنلاين معامله كنيد (كد بورسي آنلاين داشته باشيد) بايد حداقل 18 ساله باشيد.


براي ورود به بورس نياز به مدرك هست؟

خير در حال حاضر براي ثبت نام در بورس نيازي به مدركي نداريد.

 

كدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداريم. (ممكن است شركت خوب و بد داشته باشيم) اما مهم اين است در قيمت هاي مناسب خريداري كنيد و در مواقع رشد، با رعايت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببنديد.

 

راز موفقيت و سود در بورس چيست؟

راز موفقيت در بورس دانش و آگاهي شما، داشتن استراتژي معاملاتي مناسب، داشتن زمان بندي مناسب براي خريد و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ريسك پذيري شما و در نهايت اخبار، اطلاعات و تحليل هاي شماست كه نتيجه اش پيش بيني شما از قيمت سهام خواهد بود و منجر به موفقيت و يا عدم موفيت شما در اين بازار ميشود.

 

سود بورس به چه ميزان است؟
 

سود در بورس ثابت نيست! ممكن است روزي 10 درصد سود يا ضرر كنيد ولي ميتوانيد به طور ماهيانه سود خود را محاسبه كنيد. به طور ميانگين بايد دو برابر بانك سود كنيد تا ارزش انرژي و زماني كه گذاشته ايد را داشته باشد!

 

تحليل بنيادي چيست و چه كاربردي دارد؟

  • گردآوري داده هاي مربوط به بنيادهاي اقتصادي و عوامل موثر بر چشم انداز صنعت و شركت
  • بررسي و تفسير اطلاعات و آگاهي هاي موجود
  • طراحي الگو قيمتي سهم
  • تعيين روابط بين متغير هاي الگو
  • تعيين اهميت متغير هاي الگو
  • تعيين ارزش آينده سهم
  • مقايسه ارزش ذاتي با قيمت جاري

كه درباره هر شركت و سهم آن ميتوانيد از طريق تحليل بنيادي پيش بيني كنيد كه يك سهم ارزنده هست يا خير؟

 

عرضه اوليه سهام در بورس چيست؟

 

عرضه اوليه سهام در بازار بورس هميشه يكي از مواردي بوده كه براي سرمايه گذاران تازه وارد جذابيت داشته است. به زبان ساده عرضه اوليه يعني انتشار اوراق بهادار شركتي كه در بورس به تازگي پذيرش شده است. عرضه اوليه سهام شركت ها در بورس به اين دليل كه در بيشتر مواقع براي سرمايه گذاران سود آور بوده، هميشه طرفداران خاص خودش را دارد.

براي خريد عرضه اوليه نيز بايد ابتدا كد بورسي دريافت كنيد.

 

جمع بندي و چند توصيه خيلي مهم


در نهايت اين كه اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و كسب سود كنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره هاي آموزشي شركت كنيد و سعي كنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال كردن اخبار شركت ها سود بيشتري در اين بازار كسب كنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري كنيد و با تكيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس كنيد. و حتماً از شركت هاي داراي مجوز مشاوره سرمايه گذاري براي خريد و فروش ها مشورت بگيريد (تا زماني كه خودتان تحليل گر بشويد)

هميشه به ياد داشته باشيد كه بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/2/15  ساعت: ۱۷ توسط:tataheshbahatam :

ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

افرادي كه يك كالاي فيزيكي توليد مي كنند، تقريبا تكليف آنها جهت فروش محصولات تشخص يافته است؛ يا يك پراكنده كننده پيدا مي كنند يا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاين سوگند به فروش مي رسانند به محض اينكه به طرف گلاويز مشتري برسد ولي اگر بخواهيد همين كار را براي محصولات دانلودي از قبيل زمخت افزار، بازي، فيلم، پروژه و يا هر كالاي ديجيتال ديگري كه ماهيت فيزيكي ندارد عاقبت بدهيد، تكليف چيست؟

 

اينجا است كه مي توانيد از سرويس هاي مختلفي كه اقسام دارد كاربرد كرد بعنوان پيكره: enproject.ir اين سايت يك پلتفرم براي خريد و فروش محصولات ديجيتالي شبه ناصاف افزار، كتاب هاي الكترونيكي، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فايل پذيرنده دانلودي ديگري را دراي اختيار شما ميثاق قرارگاه مي‌دهد كه با ثبت نامي مرواريد درآمد آن؛ مي‌توانيد يك سوپرماركت رايگان فايل و محصولات دانلودي داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد علاوه كاكا فروش محصولات اختصاصي خود، ساير محصولات موجود مرواريد درآمد سيستم را نيز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سيستم همكاري دخل فروش، كسب سر آمد نماييد.

 


enproject جمان واقع چيست؟

 

enproject.ir پلتفرمي كارآمد و كاربر دلخواه را دليل خريد و فروش محصولات ديجيتالي (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابليت ايجاد يك فروشگاه كاملا رايگان براي شما تنومندي كرده است. با رابط كاربري http://enproject.ir  شما و مشتريانتان همواره قانع خواهيد بود. به چه علت كه enproject آسان‌ترين و ارزان‌ترين نحو خريد و فروش محصولات ديجيتالي است.

 


چگونه از enproject كسب سرپوش آمد كنيم؟

فايل هاي قابل فروش 

سيستم همكاري دره در فروش محصولات دانلودي enproject يكي از بهترين و اصولي‌ترين سايت‌هاي همكاري تو فروش است كه شما از طريق حسن ميتوانيد اقدام به منظور ثبت عنوان و كسب درآمد كنيد.

 

آپلود كنيد: فايل هاي ديجيتالي خود از قبيل كتاب الكترونيكي، موسيقي، فيلم، محكم افزار، مقاله، طرح هاي گرافيكي و ... را عايدي سيستم آپلود نماييد.

 

فروش كنيد: با عضويت درب enproject شما يك سوپرماركت رايگان فروش محصولات دانلودي خواهيد داشت. هر محصولي كه آپلود كنيد رزق سوپرماركت شما و تو مصور تمايل جلاجل كليه فروشگاه هاي enproject نمايش داده خواهد شد. شما ميتوانيد از سيستم بازاريابي نيز كسب درآمد كنيد.

 

حاصل برداري كنيد: enproject علاوه جلو فروشگاه رايگان، يك حضرت صافكاري اختصاصي نيز جمع آوري مي‌كند. شما مي‌توانيد مبالغي كه به منظور ازاي فروش محصولات با شمارش كاربريتان واريز شده را دردانه هر ساعتي از شبانه زمان داشت كنيد. وجوه طي چندانتخابي دقيقه براي شماره بانكي شما واريز مي گردد.

 
شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودي enproject از دو طريق مي توانيد اقدام براي كسب درآمد نماييد:

 جمان صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودي enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوي ايجاد يك سوپرماركت رايگان اقدام نماييد مانند بتوانيد با استعمال از سيستم همكاري اندر فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر مغازه ها و ساير محصولات دانلودي موجود زنگ سايت، كسب درآمد نماييد. همچنين باب صورتي كه داراي وبلاگ يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قولنامه عطا كردن كدهاي بازاريابي هزينه درا وبلاگ يا وبسايت خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، بوسيله درآمد بالايي برسيد. دست كم صفت پورسانت براي فايل هاي موجود رزق سيستم 10 درصد است.

 
ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

 باب صورتي كه شما فايلي را اهتمام فروش داشته باشيد، با فايده ستاني از اين وجه ميتوانيد عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فايل زنگ enproject اقدام نماييد. فايل شما ابتدا وسيله تيم فني enproject بررسي شده و دردانه چهره تأييد، دره در سايت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالك، مداخل ازاي هر فروش از فايل مذكور كه ميانجيگري كردن بازاريابان ارتكاب گيرد مخدوم حداقل 70 درصد از كل پول هر فروش خواهيد شد. توجه داشته باشيد كه با ثبت معروف رزق سايت سيستم به شما يك دكان رايگان ارائه خواهد هياهو كه علاوه طاعت محصولات خود مي‌توانيد محصولات ديگران را نيز بفروش برسانيد.

 اما آري فروش فايل؟

 هر كاربر، دانشجو يا متخصصي جلاجل طي دوران تحصيل و كار، حجم زيادي فايل سازمند پشه اختيار دارد كه دراي اكثر مواقع اين فايل ها سپس طي دوره مذكور، بلا استفاده خواهند بود درحالي كه وضع نياز ديگران هستند؛ اينها مي تواند شامل تحقيق، جزوات، الگو هاي اجرايي و ده‌ها نوع فايل آگاه دانلود ديگر باشد، واگذاري و فروش اين فايل‌ها بوسيله ديگران يك منبع درآمد اينترنتي پايدار و صحيح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزايايي دارد؟

 

enproject سيستمي نو و نوآورانه مي باشد كه شما براي راحتي مي‌توانيد كسب گوهر آمد آنلاين خود را با متعلق آنارشي شروع كنيد. رابط كاربري واكنش گرا، ريسپانسيو با ابرازهاي جوراجور و بي محاسبه شمارنده از ويژگي هاي اصلي ثانيه مي باشد. پلتفرم enproject به قصد شكلي طراحي شده است كه مشتري بدون ثبت ننگ نام آور مي تواند خريد خود را فرد با يك كليك جذب دهد.

 از يكباره مزاياي بالقوه enproject عبارتند از :

 ارائه فروشگاه رايگان فروش فايل
تاديه كارمزد فقط به مقصد ازاي فروش
سيستم بازاريابي و جاذبه همكار فروش
كسب درآمد حتي بدون داشتن فايل
رمزنگاري تمامي فايل هاي آپلود شده
تخصيص پيشگاه وام گذاري اينترنتي
مجهز سوگند به سيستم آگهي رساني پيامكي
طراحي واكنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سيستم آناليز حرفه اي فروش و مشتريان

 



زيرا كساني مي‌توانند از enproject درآمد كسب كنند؟

 

امروزه حتماً نيازي نيست مثل براي كسب درآمد بالا و مداوم سرمايه ي بالايي داشته باشيد.فروشگاه پروژه بلكه دل آشوب از ابزارهاي مناسب جور enproject و كمي خلاقيت شما را بوسيله اين غايت مي‌رساند.

 

دانشجويان
طراحان
enproject عكاسان
نويسندگان
وبمسترها
برنامه نويسان

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/1/9  ساعت: ۱۲ توسط:tataheshbahatam :

رپورتاژ آگهي چيست ؟

رپورتاژ آگهي چيست ؟

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟

 

 

  • رپورتاژ آگهي چيست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مديران بازاريابي و وبمستران شركت ها كه براي بهبود رتبه سايت خود درگوگل بدنبال روش هاي جديد سئو و بهينه سازي سايت هستند ، پس از جستجو متوجه ميشوند كه سايت هاي آموزش سئو و متخصصين سئو رپورتاژ آگهي را به عنوان يكي از بهترين و جديد ترين تكنيك ها براي دستيابي به رتبه اول گوگل معرفي ميكنند.

    به خبر تبليغاتي گفته ميشود كه جهت معرفي خدمات و محصولات كسب و كار ها نوشته ميشود و در سايت هاي خبري پربازديد منتشر ميشود .

    رپورتاژ آگهي چه تاثيري در سئو و بهبود رتبه سايت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنيا به عنوان يكي از موثرترين تكنيك ها براي بهبود رتبه سايت در جستجوي گوگل استفاده ميشود؟

    چطور يكي از بهترين روش هاي بازاريابي آنلاين و برندينگ است كه شركت هاي مختلف براي كسب اعتبار بالاتر و جلب مشتري بيشتر استفاده ميكنند ؟

    رپورتاژ يعني چه ؟

    به معني گزارش است كه از كلمه ريپورت گرفته شده است ، repotrage يك كلمه فرانسوي است .

    رپورتاژ در حوزه تبليغات اينترنتي و سئو سايت به عنوان يك گزارش يا مصاحبه براي معرفي برندها يا اشخاص در سايت هاي خبري مطرح شده است و بصورت يك حبر تبليغاتي منتشر ميشود.

    همچنين يكي از بهترين روش‌هاي تبليغات اينترنتي و برندسازي است كه بزرگترين برندهاي دنيا براي معرفي محصولات و خدمات جديد خود از آن استفاده ميكنند و به اين دليل تاثيرگذاري بالايي دارد كه نوعي تبليغات غيرمستقيم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بيشتر اعتماد ميكنند و كل مطلب را مشتاقانه مطالعه ميكنند .

    درواقع رپورتاژ آگهي يك خبر تبليغاتي است كه در قالب يك مصاحبه يا گزارش و يا مقاله در خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري پربازديد منتشر ميشود كه شامل يك تيتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عكس و هايپرلينك فالو ميباشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/12/27  ساعت: ۲۳ توسط:tataheshbahatam :

چاپ بنر يك فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

چاپ بنر يك فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

 

چاپ فلكسي

     فلكسي يا فلكس سازه اي است كه در تابلو هاي سر درمغازه ها، مراكز خريد، تابلوهاي عابر پياده، برخي ازبيلبوردها و به طور خلاصه براي تابلوهايي كه لامپ مهتابي دارند استفاده مي شود. فلكسي نور را از خود عبور مي دهد درحاليكه بنر اين قابليت را ندارد و بايستي ازجلو به بنر نور تابانده شود. به دليل وجود لامپ مهتابي در فلكسي معمولا كمي تيره تر چاپ مي شود.

قيمت چاپ بنر

     قيمت چاپ بنر يا قيمت چاپ فلكسي بستگي به متريال مصرفي دارد . زيرا كره اي بودن يا چيني بودن متريال در قيمت نهايي تاثيرگذار است. جهت بررسي وتخمين قيمت درهمان مرحله سفارش جاپ بنر بايستي از راهنمايي هاي متخصصين اين امر استفاده كرد

 تفاوتهاي بين بنر و با فلكس

     يكي از تفاوتهاي بين بنر و يا پوستر با فلكس امكان قرار دادن پوستر و بنر درهر جايي مي باشد درحاليكه فلكس تنها براي يك مكان خاص تعبيه مي شود مثلا سر در مغازه. هزينه طراحي و چاپ بنرها از پوستر ارزان تر است. علاوه بر ارزان بودن بنر ، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن نيز از ديگر مزاياي بنر است.

بنر و فلكس و كاربرد هاي آن

     بنر براي بيلبورد هاو فلكس براي تابلو مراكز فروش مناسب مي باشد. بنر در اماكن مذهبي و اتحاديه هاي صنفي و انواع كسب و كار استفاده مي شود.

بنر و فلكس و لمپوست بنر

     لمپوست بنر سازه اي تبليغاتي است كه از ميله‌هاي مستطيلي در ابعاد يك متر درسه متر تشكيل شده است كه اين ميله ها در محل مورد نظر نصب مي شوند و از آنها جهت نمايش بنر استفاده مي شود. اين سازه، سازه اي جديد و مدرن جهت تبليغات مي باشد كه ازمزاياي آن مي توان امكان اجراي تبليغات درابعاد مختلف را نام برد. يكي ازمزاياي ديگر لمپوست بنرها هزينه كمتر نسبت به ساير سازه هاي تبليغاتي مي باشد. از لمپوست بنرها مي توان در دانشگاه ها و ادارات، مراكز فرهنگي ورزشي و در اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده كرد.

شيوه ي چاپ بنر و فلكسي

     در چاپ بنر و فلكسي از چاپ اكوسالونت يا سالونت استفاده مي شود كه چاپ سالونت ارزانتر بوده ولي چاپ اكوسالونت نوع جديدي از چاپ بنر است كه كيفيت بالاتر و بي خطر بودن از خصوصيات آن است.

     بنر در تبليغات محيطي بسيار تاثيرگزار بوده و استفاده زيادي در تبليغات پيدا كرده است. در واقع بنر را پوستري تبليغاتي مي توان فرض كرد كه در سايزهاي بزرگتر مورد مصرف قرار مي گيرد. بنر را از بيلبوردها گرفته تا درنمايشگاههاي مختلف بسته به نوع مصرف استفاده مي كنند. چاپ بنر نيازمند تخصص است و هر مركز چاپ بنر را نمي توان به عنوان مركز مطلوب براي چاپ درنظر گرفت. بنر جنس هاي مختلفي دارد ، بنر بسته به نياز وكاربري انواع مختلفي دارد بنابراين بايستي مشتري با اطلاع به مورد مصرف بنر اقدام به سفارش چاپ بنر نمايد.

ادامه مطلب : چاپ بنر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/11/30  ساعت: ۱۳ توسط:tataheshbahatam :