دستور دستور

تا تهش باهاتم

اينستاگرام چيست؟

اينستاگرام چيست؟

اينستاگرام يك برنامه اشتراك گذاري عكس است كه به كاربران اجازه مي دهد عكس ها و فيلم ها را بگيرند، فيلترها را تنظيم كرده و آنها را منتشر كنند. مطالب را فقط فالوورها يا همه كساني كه از برنامه استفاده مي كنند قابل مشاهده هستند. كاربران مي‌توانند عكس‌ها را لايك كرده و روي آن‌ها نظر بدهند و همچنين آن‌ها را براي افراد ديگر ارسال كنند.

اينستاگرام همچنين داراي يك سيستم پيام رساني شخصي است كه به كاربران امكان مي دهد بدون ارسال عكس با يكديگر ارتباط برقرار كنند و عكس ها را به اشتراك بگذارند. پيام هاي خصوصي را مي توان از نماد ايميل در گوشه سمت راست بالا باز كرد.

كاربران برنامه بايد 13 سال يا بيشتر سن داشته باشند. اين سرويس متعلق به فيس بوك است و معمولاً حساب شما به يكي از فيس بوك پيوند داده مي شود كه سن كاربر را مي توان تأييد كرد. برخي از محتواي برنامه ممكن است براي كودكان و نوجوانان كوچكتر مناسب نباشد. اگر تصميم به فعاليت حرفه اي و بيزينسي داريد ميتوانيد از خدمات irpanel استفاده كنيد.

چه كسي مي تواند عكس هاي من را در اينستاگرام ببيند؟

شما مي توانيد انتخاب كنيد كه نمايه خود را عمومي كنيد و همه به عكس هاي شما دسترسي داشته باشند، يا شخصي و فقط افرادي كه تاييد كرده ايد مي توانند آنها را ببينند. مي توانيد اين تنظيمات را مستقيماً در برنامه تغيير دهيد. براي انجام اين كار، ابتدا "پروفايل" را در گوشه پايين سمت راست انتخاب كنيد. سپس "Options" (كه با 3 نقطه مشخص شده است) را فشار دهيد و در زير "Account" مطمئن شويد كه "Private Account" روي "On" تنظيم شده است. حتي اگر حساب كاربري شما شخصي باشد، اگر عكس هاي اينستاگرام را در فيس بوك به اشتراك بگذاريد، دوستان فيس بوك شما نيز مي توانند عكس را ببينند.

عكس چه چيزي را نشان مي دهد؟

يك عكس منتشر شده در وب چيزهاي زيادي را نشان مي دهد، اما شايد مهمترين چيز موقعيت مكاني شما باشد. در فرآيندي به نام برچسب گذاري جغرافيايي وجود دارد. اين فرآيندي است كه در آن مختصات GPS مكاني كه عكس گرفته شده است در نشريه ذخيره مي شود. به اين ترتيب مردم مي توانند از طريق عكس هايي كه پست مي كنيد، محل زندگي شما، محل تحصيل يا ساير اطلاعات شخصي را پيدا كنند.

چگونه مي توانم مكان اشتراك گذاري مكان من را كنترل كنم؟

مهم است كه مكان دوربين را خاموش نگه داريد. در اكثر دستگاه ها، اين گزينه را مي توان در منوي تنظيمات پيدا كرد. اگر مطمئن نيستيد كه چگونه اين كار را در دستگاه خود انجام دهيد، دستورالعمل هاي موجود در اينترنت را بخوانيد. بهتر است از ويژگي نقشه عكس اينستاگرام استفاده نكنيد، زيرا موقعيت عكس‌هاي شما را ذخيره مي‌كند و آن را روي نقشه قرار مي‌دهد و نشان مي‌دهد كه كجا زمان خود را سپري مي‌كنيد.

مشكلات احتمالي اينستاگرام:

با استفاده از برنامه، مي‌توانيد اطلاعات مهمي در مورد خودتان، مانند آدرس يا مدرسه خود به اشتراك بگذاريد. مي‌توانيد روي يكي از عكس‌هايتان كامنت‌هاي منفي دريافت كنيد و فحاشي كنيد يا عكس‌هايي را با يكي از آشنايانتان به اشتراك بگذاريد و او هم آن را به صورت عمومي به اشتراك بگذارد. همچنين ممكن است با عكس هاي بي ادبانه يا توهين آميز روبرو شويد. دانستن نحوه مسدود كردن و گزارش كاربراني كه پست‌هايشان ناپسند و نامناسب است مهم است.

نقش مهم اينستاگرام در زمان كرونا

آيا كسب و كار شما تحت تأثير همه گيري ويروس كرونا قرار گرفته است؟ آيا مي خواهيد تجارت خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي گسترش دهيد؟ بله، حساب اينستاگرام شما يك گزينه بازاريابي قدرتمند براي رشد كسب و كار است. شما بايد پتانسيل اينستاگرام را بشناسيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

اگر دقت كنيد، اين يك پلتفرم معمولي براي استراحت نيست. دنياي عكاسي رنگي و ويدئوهاي كوتاه واقعا جذاب ترين پلتفرم تبليغاتي است كه تا به حال با آن روبرو شده ايد. به نوعي، فالوورهاي اينستاگرام شما نيز مشتريان بالقوه اي هستند. گزينه هاي زيادي براي توزيع محتواي شما براي متقاعد كردن مشتريان شما ارائه مي دهد. اينستاگرام به عنوان يك ابزار بازاريابي رايگان است اما بسيار قدرتمند است. بياييد نگاهي به نكاتي براي ارتقاي كسب و كار شما از طريق اينستاگرام بيندازيم.

بازاريابي اينستاگرام - تبديل يك بحران به يك فرصت

همه‌گيري ويروس كرونا و محاصره‌هاي بعدي، شيوه زندگي ما را تغيير داده است. اعتصابات و تجارت اما قدرت رسانه هاي اجتماعي مي تواند اين فرصت عالي را تبديل كند. در سراسر جهان، مشاغل محلي مي توانند با كمك رسانه هاي اجتماعي، به ويژه اينستاگرام، به كار خود ادامه دهند. بر اساس گزارش‌ها، افزايش 25 درصدي در تعامل كاربران در پلتفرم‌هايي مانند اينستاگرام در طول قفل وجود داشته است. به علاوه رشد محتواي بازاريابي حدود 72 درصد است. كسب و كار محلي شما مي تواند از بازاريابي اينستاگرام سود زيادي ببرد. مجموعه فالوورهاي وفادار اينستاگرام ابزار كليدي براي استفاده از اين فرصت است. به طور خلاصه، هر لايك در اينستاگرام يك مشتري بالقوه براي فروش محصولات / خدمات شما است.

از غذاهاي خانگي گرفته تا لباس هاي مد روز، بسياري از مشاغل كوچك از اينستاگرام استفاده مي كنند. همچنين مي توانيد از طريق اين پلتفرم با مشتريان احتمالي خود ارتباط برقرار كنيد. آگاهي كامل از گزينه هاي مختلف براي ارسال پست در اينستاگرام به شما كمك مي كند تا از آن استفاده كنيد. اين امر همراه با ايجاد يك برند مناسب، رشد كسب و كار شما را تا حد زيادي تحريك مي كند. علاوه بر اين، يك جايگزين آسان براي استفاده و ارزان در مقايسه با ساير جايگزين هاي بازاريابي است.

اينستاگرام براي تجارت - معرفي

پلتفرم اينستاگرام از جنبه اصلي خود در اشتراك‌گذاري تصوير، اكنون يك همراه بازاريابي كامل است. مشاغل كوچك و خانگي آن را گزينه اي بسيار مقرون به صرفه مي دانند كه مي تواند با افراد زيادي ارتباط برقرار كند. در سناريوي فعلي، مشاغل محلي از آن به عنوان منبع اصلي خود براي راه اندازي محصول، بازاريابي و كمپين هاي فروش استفاده مي كنند. بيشتر چنين مشاغلي در بخش مد، غذا و محصولات و خدمات سبك زندگي فعاليت مي كنند. اگر مي خواهيد با كمك پلتفرم اينستاگرام به رشد كسب و كار برسيد، درك اين ويژگي ها بسيار مفيد خواهد بود.

ويژگي پيج تجاري در اينستاگرام

 

ويژگي هاي يك پيج تجاري در اينستاگرام به شرح زير است:

نمايه تجاري: اينستاگرام اين امكان را دارد كه يك پروفايل تجاري ايجاد كند كه به فيس بوك پيوند داده شده است. اين ويژگي هاي خاصي مانند مدير تبليغات براي كمپين هاي تبليغاتي را ارائه مي دهد.

بيوگرافي جذاب: بخش بيو اينستاگرام هويت اصلي شماست. هنگامي كه مشتري محصول شما را دوست داشت، گام بعدي بررسي قابليت اطمينان شما است. يك رزومه خوب نوشته شده با لينك هاي مناسب و اطلاعات تماس آن را معتبر مي كند.

استوري ها: استوري هاي اينستا راهي عالي براي ارتباط سريع با فالوورهايتان است. مي توانيد به روز رساني ها و تبليغات جديد را با متن بسيار كم فلش كنيد. اين نيز يك ويژگي بسيار تعاملي است.

لايو اينستاگرام: اين ويژگي با تعامل زنده با فالوورهايتان، شما را به يك سلبريتي تبديل مي كند.

IGTV: علاوه بر داستان هاي Insta، IGTV به شما كمك مي كند محتواي ويديويي با فرمت طولاني منتشر كنيد. از اين ويژگي براي بيان داستان برند خود و پشت صحنه توليد محصول خود استفاده كنيد.

پست‌ها: پست‌هاي عادي اينستاگرام به شما اين امكان را مي‌دهند كه اين خبر را با فالوورهاي اينستاگرام خود منتشر كنيد. فالوورهاي شما ممكن است آنها را لايك كرده و به اشتراك بگذارند. لايك هاي زياد در اينستاگرام باعث افزايش ديده شدن پست شما مي شود.

پيام رساني فوري: سرويس پيام خصوصي ابزاري عالي براي تعامل با مشتريان بالقوه شما است. مي توانيد در مورد تخفيف هاي انبوه، قيمت هاي ويژه و موارد ديگر صحبت كنيد. اين همچنين مكان خوبي براي دريافت نظرات مشتريان است.

نكاتي براي ترويج تجارت از طريق اينستاگرام

حضور در شبكه هاي اجتماعي هويت مجازي كسب و كار شماست. با اين همه گيري، مرز بين هويت آنلاين و آفلاين به سرعت در حال كاهش است. شما بايد هويت كسب و كار آنلاين خود را با همگام شدن با آخرين روندها تقويت كنيد.

  1. ايجاد برند ثابت:

 داشتن فالوورهاي زياد در اينستاگرام هميشه براي كسب و كار شما مفيد است. تنها زماني مي توان آنها را با موفقيت به مشتريان شما تبديل كرد كه به طور منظم در فيدهاي آنها منتشر كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه مواد هويتي خوبي براي برند داريد، مانند شرح، لوگو و مطالب خلاقانه مرتبط. از طرح ها و تم هاي رنگي خاصي پيروي كنيد تا مردم برند شما را به خاطر بسپارند. كنار گذاشتن برند عامل اصلي تعيين كننده رشد كسب و كار شما است. هميشه از يك برنامه زماني مناسب براي انتشار محتوا پيروي كنيد. شما مي توانيد با پرداخت هزينه اي ناچيز از خدماتي استفاده كنيد كه فالوورهاي واقعي اينستاگرام را ارائه مي دهند.

  1. محتواي با كيفيت:

 به آپلود عكس ها و ويديوهاي با كيفيت بالا در فيد خود ادامه دهيد. به طور كلي، مي تواند با هم جمع شود و داستاني جذاب براي كسب و كار شما ايجاد كند. هميشه از يك دوربين حرفه اي براي ثبت مطالب خود استفاده كنيد. به عنوان يك پلت فرم بصري، هميشه توصيه مي شود از متن حداقل استفاده كنيد. مطمئن شويد كه عكس يا ويديوي شما با مشتري ارتباط برقرار مي كند. محتواي خود را در قالب هاي مختلف برنامه ريزي و برنامه ريزي كنيد كه مي تواند در نشريات، IGTV، داستان ها و موارد ديگر استفاده شود. اجازه دهيد پست شما لايك هاي بيشتري در اينستاگرام بياورد و به اندازه كافي ديده شود. به ياد داشته باشيد كه CTA اينستاگرام (تماس براي اقدام) عكس يا ويديوي شماست. محتوا بايد آنقدر جذاب باشد كه مشتري در نگاه اول تصميم به خريد بگيرد.

  1. تبليغات هشتگ:

هشتگ ها راهي عالي براي تبليغ كسب و كار شما هستند. مي توانيد هشتگ هاي محبوب مربوط به محصول خود را مرور كنيد. استفاده از هشتگ هاي مناسب باعث افزايش ديد پست هاي شما مي شود. كمپين هشتگ براي تبليغات پست نيز موثر است. اين كار را مي توان با درگير كردن مشتريان خود براي انتشار در مورد محصول شما با استفاده از يك هشتگ خاص انجام داد. مي توانيد هدايا و هداياي كوچك را براي افرادي كه از اين ليست انتخاب شده اند سازماندهي كنيد. اين باعث مي شود افراد بيشتري در كمپين هشتگ شركت كنند.

  1. تعامل مداوم با فالوورها:

براي ارتقاي موفقيت آميز كسب و كار، بايد به خوبي ترجيحات فالوورهاي خود را بدانيد. به طور طبيعي، هر فالوور اينستاگرام انتظار پاسخ سريع از ارتباطات خود را دارد. براي يك حساب تجاري اينستاگرام، پاسخ فوري بسيار مهم است. هر دنبال كننده صفحه اينستاگرام اين را نشانه حقيقت مي داند. در غياب خطوط كمكي و شماره هاي رايگان، پيام هاي اينستاگرام مي توانند به عنوان پاسخي به مراقبت از مشتري عمل كنند. شما بايد لايك ها و نظرات پست هاي خود را تاييد كنيد. درگير كردن فالوورهاي خود در مسابقات مختلف يك راه عالي براي تبليغ محصولات شما است. هشتگ ها را برنامه ريزي كنيد و مسابقات را در فواصل زماني منظم بازنشر دهيد.

  1. بازخورد مشتري:

بازخورد خوب مشتري شما بهترين تبليغي است كه مي توانيد دريافت كنيد. به ياد داشته باشيد كه رايگان است و هميشه بايد از آن استفاده كنيد. پخش احساسات مثبت مشتري مي تواند موثرتر از هر پست تبليغاتي معمولي شما باشد. تعدادي از فالوورهاي وفادار خود را شناسايي كنيد و از آنها بخواهيد ويديو يا عكسي از محصول شما ارسال كنند. از آنها بخواهيد با علامت گذاري دسته نمايه كسب و كار شما آن را پست كنند. اين كار معجزه اي براي برند شما ايجاد مي كند.

  1. همكاري اينفلوئنسرها:

ظهور افراد تأثيرگذار پديده اي است كه منحصر به بازاريابي رسانه هاي اجتماعي است. بر خلاف سلبريتي ها، آنها افراد عادي با فهرست عظيمي از فالوورها هستند. آنها در تبليغ محصولات مختلف از طريق پلتفرم هايي مانند اينستاگرام بسيار موثر هستند. در حوزه هاي مختلف مانند مد، سبك زندگي، فناوري و موارد ديگر، تأثيرات زيادي از اين دست وجود دارد. اينفلوئنسر مناسب را بر اساس دامنه كسب و كار خود انتخاب كنيد. حتما پس زمينه را بررسي كنيد. هنگامي كه اينفلوئنسر را نهايي كرديد، يك عكاسي يا همكاري تبليغاتي با آنها برنامه ريزي كنيد. شما همچنين مي توانيد محصولات خود را براي بررسي يا بر اساس پرداخت براي آنها ارسال كنيد.

  1. از تجزيه و تحليل استفاده كنيد:

 تجزيه و تحليل ابزاري عالي است كه مي تواند فوراً به شما بگويد كه كمپين هاي شما چقدر موثر هستند. با ظهور رسانه هاي اجتماعي، آنها به ابزاري براي مردم عادي تبديل شده اند. افزونه‌هاي مختلف رسانه‌هاي اجتماعي و ابزارهاي آنلاين به شما كمك مي‌كنند تا ماتريس‌هاي مهمي مانند نرخ تعامل، تعداد لايك‌ها و نظرات و موارد ديگر را درك كنيد. اين به شما كمك مي كند الگوها و ترجيحات فالوورهاي خود را درك كنيد. در مورد تجزيه و تحليل عميق، مي توانيد از كمك آژانس هايي بهره مند شويد كه جواهرات پنهان در آمار رسانه هاي اجتماعي شما را رمزگشايي مي كنند. مي توان از آن براي برنامه ريزي آينده و ايجاد محتوايي كه بيشترين ارتباط را با رشد كسب و كار شما دارد، استفاده كرد.

 

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://mrfallower.ir

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna303

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://mrfallower.ir

https://gitlab.bsc.es/OrlaPotts1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/OrlaPotts1

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/OrlaPotts1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2828364-melba-luna


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/4  ساعت: ۱۸ توسط:tataheshbahatam :

ماكان آريا پارسا

ماكان آريا پارسا

 

وقتي به زندگي افراد موفق نگاه مي كنيم، مي دانيم كه از استعدادها آگاه هستيم، آن استعداد تلاش هايش را دوچندان كرده است. استعداد و نبوغ هميشه دليل اصلي موفقيت افراد مشهور نبوده است، بلكه تلاش اصلي ترين، ارزشمندترين و بارزترين دليل آن است.

 

در سال هاي اخير، بسياري از كارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هايي دست يافته اند.

https://www.librarything.com/profile/ikavosh

 

https://atbox.io/5196793865127#!

 

 

 

بسياري از صاحبان مشاغل بر اين باورند كه براي موفقيت بايد مجموعه اي از دستورالعمل هاي خاص و مشخص داشته باشند، اما بسياري از كارآفرينان موفق كساني هستند كه به كسب و كار خود كمك كرده اند. در ايجاد نان نقش داشته است. در اين مطلب ضمن شنا با تعدادي از عوامل اصلي ماكان آريا پارسا، قبل از معرفي ماكان آريا پارسا با تاپ ايني ميمي 5 شما را با تاپ ايني رتر ايني ميمي 5 آشنا مي كنيم.

https://pinshape.com/users/1834202-ikavosh#designs-tab-open

 

https://www.demilked.com/author/ikavosh/

 

 

عوامل اصلي كارآفرينان موفق

 

با توجه به پيشرفت سريع تكنولوژي و روش هاي ارتباطي، ايجاد روشي محبوب براي بقاي شته ها براي دهه ها تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يك كارآفرين دخيل هستند كه در زير به آنها اشاره مي شود.

خلاقيت و نوآوري

 

اينتركام گليك اسميت در سال 2000 يكي از مهمترين عوامل موفقيت كارآفرينان اين است كه اين افراد توانايي ارائه يك مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. داشتن ايده جديد و پرورش آن يكي از عوامل موفقيت عرافريت است.

برنامه ريزي

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25352

 

https://topsitenet.com/profile/ikavosh/738550/

 

 

 

CareerChoiceGuide.com CareerChoiceGuide.com داشتن يك طرح كسب و كار هوشمند و جامع مي تواند به كارآفرين كمك كند تا موانع احتمالي را پيش بيني كند و راه هايي براي غلبه بر آنها در زمان وقوع پيدا كند. مطمئناً يك كارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در رشته خود موفق شود.

 

https://www.atlasobscura.com/users/uplxuadvytv

 

http://forum.erickimphotography.com/member/fanpardazan

 

https://ko-fi.com/fanpardazan#paypalModal

 

 

تلاش و پشتكار

 

رشد و شكوفايي يك كسب و كار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يك تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت كارآفريني، پشتكار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يك بازارياب محصول جديد براي اينكه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد

https://www.feedsfloor.com/profile/fanpardazan

 

https://www.pexels.com/@fanpardazan-fanpardazan-191860194

 

https://www.credly.com/users/fanpardazan-fanpardazan/badges

 

https://hashnode.com/@fanpardazan

 بتواند با تماس هاي مكرر، برخي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل كند. پشتكار، پشتكار و تلاش مستمر مي تواند فرد را گسترش دهد و يك خالق را از مرحله عادي به مرحله اي عالي برساند. بسياري از كارآفرينان به نبوغ بسنده مي كنند، اما كارآفرينان موفق كساني هستند كه در عين داشتن يك ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتكار مي كنند.

https://www.intensedebate.com/people/ikavosh

 

https://www.longisland.com/profile/ikavosh

 

مديريت ريسك

 

مديريت ريسك فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل خطري است كه ممكن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسك به درستي انجام شود، مي توان با كنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري كرد. شروع يك كسب و كار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. مخصوصاً اگر شغل و حقوق ثابت داشته باشيد و كاي نهند را رها كنيد تا به طور كامل يك كسب و كار جديد راه اندازي كنيد.

 

با اين حال، سازندگان موفق مي توانند ريسك را با انتخاب دقيق و تصميم گيري به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسك خود را به حداقل برسانيد.

 

https://www.theoutbound.com/ikavosh

 

 

اشتياق و باور

 

راه اندازي يك كسب و كار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. شما نياز به اعتماد كامل داريد. كارآفرين برتر به ايده تجاري خود ايمان كامل دارد. داشتن اعتقاد راسخ به ابتداي راه كه سختي هاي زيادي وجود دارد باعث مي شود بايستيد و ادامه دهيد. همچنين، اشتياق زياد به مسيري كه طي كرده‌ايد، مي‌تواند نااميدي‌ها و سيگنال‌هاي منفي را كه ديگران براي شما ارسال مي‌كنند خنثي كند و شما را در مسير تبديل شدن به يك كارآفرين موفق سوق دهد.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/ikavosh/454113/

 

https://coolors.co/u/ikavosh

 

 

اكنون كه با 5 مورد از عوامل اصلي تبديل شدن به يك كارآفرين برتر آشنا شديد، مي خواهيم شما را با يكي از برترين كارآفرينان ايراني به نام ماكان آريا پارسا آشنا كنيم.

ماكان آريا پارسا كيست و چگونه اين كارآفرين موفق شد؟

 

دكتر ماكان آريا پارسا متولد 1365 و داراي مدرك دكتري كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي و فوق ليسانس مديريت از دانشگاه اميركبري تهران و برلين اشتاين بيس آلمان است. دكتر ماكان آريا ارسا بيش از 400 شغل تمام وقت بدون توان مالي و ارتباطات خاص ايجاد كرده است.

 

 او يك كارآفرين خلاق و پرانرژي است كه بارها به عنوان خالق مدل شوري انتخاب شده است. آقاي پاپارسا يكي از برجسته ترين مشاوران كشور در زمينه مديريت بازرگاني، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني مي باشد. او بيش از 20 كتاب تأليف و ترجمه كرده است و صدها ساعت سمينار در مورد موضوعاتي مانند تجارت و غلبه بر بحران ها برگزار كرده است و از اين كانال ها براي به اشتراك گذاشتن تجربيات خود با كارآفرينان نوپا استفاده كرده است. ماكان آريا پارسا تاكنون موفق به دريافت دهلولحولير از دست مقامات عالي رتبه استاني و شورا شده است.

 

ماكان آريا پارسا در حال حاضر صاحب چندين كسب و كار مطرح است.

https://jobs.siliconflorist.com/employers/1105877-fanpardazan

 

https://forum.singaporeexpats.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=382278

 

https://sketchfab.com/fanpardazan


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/1/29  ساعت: ۰۰ توسط:tataheshbahatam :

قشم چت ,چت,چت روم

قشم چت ,چت,چت روم

چت روم چيست ؟

f430744_.png

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

قشم چت كجاست ؟  

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/8/11  ساعت: ۱۰ توسط:tataheshbahatam :

دستور پخت پنكيك با عسل

دستور پخت پنكيك با عسل

كسب‌وكار شما

8prc_w5.jpg

پنكيك از خوراكي هاي مورد علاقه مردم براي وعده صبحانه است. اين خوراكي خوشمزه بسيار اسان تهيه ميشود و ميتوان ان را به سادگي براي صبحانه پخت.  پنكيك يا كيك تابه‌اي، يك نوع كيك ساده، نازك و گرد و فوري است كه بيشتر در صبحانه‌ها و عصرانه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پنكيك يك ميان وعده پركالري است. در اين مقاله، طرز تهيه پنكيك خانگي و خوشمزه‌ به همراه ? روش براي تبديل پنكيك به پنكيك باترميلك توضيح داده شده است. پنكيك يك گزينه سريع براي صبحانه است كه به همراه عسل يا مربا ميل شود. پنكيك‌ها معمولا نازك و شيرين هستند و در تابه درست مي‌شوند و در سراسر دنيا دستور پخت متفاوتي دارند. تهيه پنكيك بسيار راحت است و مواد آن در همه‌ي خانه‌ها پيدا مي‌شود. در ادامه با طرز تهيه پنكيك خانگي خوشمزه ما را همراهي كنيد.

 

مواد لازم براي تهيه پنكيك خانگي :

  • تخم مرغ: ? عدد
  • شير: ? پيمانه
  • آرد سفيد: ? پيمانه
  • شكر: ? قاشق غذا خوري
  • كره: ?? گرم
  • نمك: يك چهارم قاشق چاي خوري
  • بكينگ پودر: نصف قاشق غذا خوري
  • روغن مايع: به مقدار لازم

دستور تهيه پنكيك خانگي :

  • در مرحله‌ي اول، كره را بگذاريد با دماي محيط هماهنگ شود و كم كم آب شود.
  • يك كاسه بزرگ را انتخاب كنيد و آرد سفيد را به همراه نمك، شكر و بكينگ پودر را به آن اضافه كنيد و به خوبي هم بزنيد تا مواد كاملاً مخلوط شوند.
  • در يك كاسه ديگر تخم مرغ را بشكنيد و هم بزنيد تا زرده و سفيده آن كاملا مخلوط شوند.
  • سپس شير را در حالي كه مدام در حال هم زدن تخم مرغ‌ها هستيد، كم كم به كاسه اضافه كنيد.
  • در انتها كره ذوب شده را نيز به بقيه مواد اضافه كنيد و خوب هم بزنيد تا انسجام پيدا كنند.
  • سپس مواد حاصله را به كاسه حاوي آرد اضافه كنيد و خوب هم بزنيد تا يكدست شوند. البته به اين نكته دقت كنيد كه زياد هم زدن باعث سفت شدن پنكيك‌ها مي‌شود.
  • نوبت به سرخ كردن پنكيك‌ها مي‌رسد. اگر تابه مخصوص پنكيك داريد و يا هر تابه‌اي كه در دسترس باشد و گرد باشد را بر روي اجاق گاز قرار دهيد و مقداري روغن درون تابه بريزيد (سعي كنيد كه روغن را اسپري كنيد).
  • بعد از اينكه روغن به اندازه كافي داغ شد. به اندازه يك ملاقه كوچك از مايه پنكيك را برداريد و داخل تابه بريزيد و آن را به صورت دايره‌اي در بياوريد. مراقب باشيد چون پنكيك بسيار نازك است، پس سريع آماده مي‌شود.
  • بعد از اينكه مايه پنكيك را در تابه ريختيد حدود يك دقيقه بعد خواهيد ديد كه بر روي پنكيك حفره‌هاي سوزني تشكيل مي‌شود كه اين نشانگر اين است كه پنكيك در حال سرخ شدن است.
  • سپس كمي لبه پنكيك را برگردانيد و اگر متوجه تغيير رنگ آن به كاراملي يا قهوه اي شديد، آن را با كفگير برعكس كنيد تا طرف ديگر آن نيز سرخ شود و كاراملي رنگ شود.
  • پنكيك بعد از سرخ شدن به راحتي از تابه جدا مي‌شود و به آن نمي‌چسبد.
  • بعد از اينكه با تمام مايه، پنكيك درست كرديد، آن‌ها را در يك ظرف زيبا قرار دهيد و آن را با مربا، عسل، نوتلا و يا شيره افرا سرو كنيد. براي تزيين آن مي توانيد از تكه هاي ميوه نيز استفاده كنيد.

 

پنكيك موزي شكلاتي:

پنكيك موزي شكلاتي يكي از انواع پنكيك است كه براي درست كردن آن مانند پنكيك خانگي عمل مي‌كنيم.

مواد لازم براي پنكيك موزي شكلاتي:

  • تخم‌ مرغ: ? عدد
  • شير پرچرب:? پيمانه
  • آرد سفيد: ? پيمانه
  • شكر: ? قاشق غذا خوري
  • كره: ?? گرم
  • نمك: يك چهارم قاشق چاي خوري
  • بكينگ پودر: نصف قاشق غذا خوري
  • خامه: به ميزان لازم
  • موز: ? عدد
  • شكلات صبحانه: به ميزان دلخواه

طرز تهيه پنكيك شكلاتي موزي:

  • تخم مرغ را در يك ظرف با شير پر چرب به ميزان ? پيمانه به هم مي‌زنيم.
  • كره را از قبل آب مي‌كنيم و به همراه شكر و نمك و بكينگ پودر به موادمان اضافه مي‌كنيم.
  • بكينگ پودر براي پف كردن پنكيك استفاده مي‌شود.
  • با همزن برقي اين مواد را مخلوط مي‌كنيم به گونه‌اي كه شكر كاملاً حل شود.
  • اينك زمان ريختن آرد سفيد گندم است. آرد را كم كم اضافه كرده و با مواد به وسيله همزن مخلوط مي‌نماييم.
  • ماهي‌تابه نچسب را روي شعله گاز قرار مي‌دهيم. زماني كه داغ شد، به اندازه يك ملاقه كوچك داخل ماهي‌تابه مي‌ريزيم.
  • زماني كه يك طرف پنكيك خودش را گرفت و به اصطلاح سرخ شد پنكيك را به طرف ديگر برمي‌گردانيم.
  • با مواد پنكيك در حدود ? عدد درست كرده و به صورت طبقه‌اي درون ظرف دلخواه براي سرو كردن، قرار مي‌دهيم.
  • روي لايه اول پنكيك خامه ريخته و موزها را ريز مي‌كنيم و روي خامه مي‌ريزيم.
  • لايه بعد پنكيك را قرار مي‌دهيم و مجدداً مواد را تكرار مي‌كنيم. زماني كه چند لايه از پنكيك را تزئين كرديم، شكلات صبحانه روي پنكيك ريخته و با چاي يا آب پرتقال براي صبحانه ميل مي‌كنيم.

طرز تهيه پنكيك باترميلك چگونه است؟

براي تهيه پنكيك باترميلك خيلي راحت مي‌توانيد به‌جاي شير، از باترميلك استفاده كنيد. اگر هم باترميلك در دسترس نداريد، مي‌توانيد از جايگزين‌هاي آن كه در زير توضيح داده شده، استفاده كنيد.

روش اول

? قاشق غذاخوري آبليمو به شير معمولي اضافه كنيد و بگذاريد ? دقيقه بماند. در اين زمان شير غليظ‌‌تر مي‌شود و مي‌توانيد از آن به‌جاي باترميلك استفاده كنيد.

روش دوم

يك قاشق غذاخوري سركه‌ي سفيد به شير معمولي اضافه كنيد و بعد از ? دقيقه كه غليظ‌تر شد، از آن به‌جاي باترميلك استفاده كنيد. يادتان باشد كه نمي‌توانيد از سركه‌اي به‌غير از سركه‌ي سفيد براي اين كار استفاده كنيد. سركه‌هاي ديگر مناسب نيستند.

روش سوم

? و ?/? قاشق چاي‌خوري كرم تارتار (كرم تارتار از پتاسيم هيدروژن تارتاريك درست مي‌شود و به‌همين‌دليل آن را كرم تارتار مي‌نامند. اين ماده براي پايداري ساختار سفيده‌ي تخم‌مرغ به كيك يا شيريني اضافه مي‌شود) به شير معمولي بيفزاييد و پس از ? دقيقه آن را به‌جاي باترميلك به‌كار بريد.

چگونه به اين دستور تهيه، بلوبري يا تكه‌هاي شكلات اضافه كنيم؟

مي‌توان لابه‌لاي پنكيك، شكلات يا بلوبري قرار داد يا زماني‌كه خمير پنكيك را روي ماهيتابه مي‌ريزيد، بلوبري يا شكلات را با طراحي و الگوهاي خاص مورد نظرتان روي آن بريزيد. با توجه به اين دستورِ تهيه‌ي پنكيك، نصف فنجان بلوبري يا شكلات نيمه‌شيرين اضافه كنيد. براي مشاهده ساير دستورهاي آشپزي به مجله آكالا با ادرس (www.blog.okala.com) مراجعه كنيد.

 

چند نمونه تزيين پنكيك:

براي تزيين پنكيك مي‌توان از شكلات آب شده، موز، توت‌فرنگي، انواع ميوه‌هاي كمپوتي و كنسروي استفاده كرد. كمپوت گيلاس و زردآلو به همراه خامه براي تزيين پنكيك گزينه خوبي است. پنكيك را معمولاً با آب پرتقال و چاي يا قهوه ميل مي‌كنند.

 

تزيين پنكيك با بلوبري:

 

تزيين پنكيك با توت‌فرنگي و خامه:

 

تزيين پنكيك شكلاتي:

 

تزيين پنكيك با شكلات:

نكات مهم در تهيه پنكيك خانگي:

  • مي‌توان به‌جاي آرد ساده از آرد گندم كامل هم استفاده كرد. فقط يادتان باشد كه نتيجه‌ي كار، پنكيكي ضخيم‌تر خواهد بود. مي‌توانيد فقط بخشي از آرد موردنياز را از نوع گندم كامل استفاده كنيد تا پنكيك، نرمي و تردي خود را ازدست ندهد
  • اگر دوست نداريد از شير در پنكيك استفاده كنيد، مي‌توانيد از آب به جاي آن استفاده كنيد. اما توصيه مي‌شود كه حتما از شير استفاده كنيد، زيرا هم طعم دلچسب تري به پنكيك شما مي‌دهد و همچنين باعث مي‌شود پنكيك شما تا مدت زمان زيادي نرم بماند.
  • در هنگام تهيه مايه پنكيك مي‌توانيد مقداري شكلات و يا بلوبري و يا موز به آن اضافه كنيد و يا هنگامي كه مايه را به تابه اضافه كرديد آنگاه شكلات، بلوبري يا موز را با طراحي دلخواه خودتان اضافه كنيد.
  • اگر حوصله اين را نداريد كه پنكيك‌ها را تك به تك سرخ كنيد، تمام مايه پنكيك را در تابه بريزيد و دو طرف آن را به خوبي سرخ كنيد. سپس بر روي يك سيني قرار دهيد و با استفاده از يك چاقو و يا يك گردبر پنكيك‌هاي دايره‌اي به وجود بياوريد.
  • دستور تهيه پنكيك خانگي كه در بالا براي شما گفته شد، مناسب ? عدد پنكيك است. در صورتي كه بخواهيد پنكيك‌هاي كمتر و يا بيشتري را درست كنيد، نسبت هاي مواد اوليه را تغيير دهيد.

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/2/27  ساعت: ۰۷ توسط:tataheshbahatam :

فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

 

فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

 

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

g5l5_q3.jpg

اين روزها حضور تكنولوژي هاي پيشرفته و نرم افزارهاي رايانه اي را در همه عرصه هاي زندگي مي توان ديد. طراحي طلا و جواهر يكي از زمينه هاي است كه به مدد نرم افزارهاي رايانه اي جهش قابل ملاحظه اي داشته است. شك ميست كه دوران طراحي طلا و جواهر به شيوه هاي سنتي و دستي به پايان رسيده و جوانان مشتاق استفاده از رايانه در طراحي هستند. نرم افزار ماتريكس يكي از كامل ترين برنامه هاي رايانه اي براي طراحي طلا و جواهر است كه تا كنون عرضه شده و مورد استقبال زيادي نيز واقع شده است.. طراحي طلا و جواهر با ماتريكس  در قالب فيلم آموزشي از طريق وب سايت رسمي “ سالار پور ايماني” در اختيار هنرجويان و علاقه مند به تكنولوژي هاي روز قرار گرفته است.

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

نحوه كار با ابزارها و اجراي كدهاي دستوري در Matrix به صورت گام به گام و با ذكر جزئيات در فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس شرح داده شده و هنرجويان مي توانند به صورت خودآموز در منزل از اين آموزش ها استفاده كنند.

 

نرم افزار ماتريكس با دارا بودن طرح هاي آماده از فرم هاي انگشتر، زنجير و چينش جواهرات بر روي پايه هاي مختلف ، براي سطوح مختلف هنرجويان قابل استفاده است. براي شروع يادگيري مي توان از طرح هاي آماده براي پايه كار استفاده كرد. امكان تغيير در جزئيات و پوسته اصلي به همراه تغيير اندازه طرح هاي ماتريكس نيز در نرم افزار پيش بيني شده و طراح مي تواند با توجه به نوع سفارش و متريال مورد استفاده، ويرايش كلي روي طرح هاي آماده را طبق خواسته مشتري انجام دهد.

 

ماتريكس نرم افزار حرفه اي طراحي طلا و جواهر با ويژگي هاي استثنايي است كه در شكوفايي استعداد و خلاقيت هنرجويان نقش موثري دارد. يادگيري با فيلم ، نيازي به دانش گسترده در زمينه راهبري رايانه نداشته و حاوي همه اطلاعات ضروري براي حضور در بازار كار طلا و جواهر است.

 

 

 

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس بهترين شيوه براي چيدمان سنگ هاي قيمتي روي سطوح مختلف است اين نرم افزار داراي سيستم چيدمان اتوماتيك نيز مي باشد. در خودآموز هنرجويان با طريقه كارگذاري سنگ هاي قيمتي و جواهرات روي انگشتر آشنا شده و همه جزئيات اجرا و نصب قطعات ظريف روي پايه كار را فرا مي گيرند.

چرا طراحي طلا و جواهر با ماتريكس مهم است؟

طراحي جواهرات با نرم افزار ZBrush ، JewelCAD ، Rhino و ديگر نرم افزارها داراي معايب و كاستي هايي هستند كه در نسخه جديد نرم افزار Matrix همه اين مشكلات برطرف شده است.  اين نرم افزار ويژگي هاي انحصاري بسياري را براي طراحي جواهرات ارائه مي دهد و در اجراي سريع تر كار بسيار موثر است. طراحي طلا و جواهر با ماتريكس حرفه اي تر، شيك تر، سريع تر و خلاقانه تر از ديگر نرم افزارهاي طراحي طلا و جواهر است. توسعه دهندگان نرم افزار ماتريكس همواره نسخه هاي جديدتر و آپديت هاي به روز را عرضه مي كنند كه داراي ويژگي هاي تكامل يافته تر است. براي دريافت خودآموز طراحي جواهرات تاليف سالار پور ايماني از كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/1/18  ساعت: ۰۹ توسط:tataheshbahatam :